مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در کانمبول‌؛

شروع پرگل برزیل برای جام جهانی 2026

‌بولیوی ‌پنج‌تایی شد

تهران (پانا) - دور مقدماتی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ کانادا، آمریکا و مکزیک، بامداد امروز در منطقه آمریکای جنوبی و کانمبول ادامه یافت و تیم برزیل نیز راه صعود را با پیروزی پرگل آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شروع پرگل برزیل برای جام جهانی 2026

‌در این منطقه ۱۰ تیم به رقابت می‌پردازند که در نهایت ۶ تیم برتر به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم هفتم به پلی‌آف بین قاره‌ای راه خواهد یافت. نتایج ادامه روز نخست مسابقات به این شرح است:

اروگوئه ۳ - ۱ شیلی

برای اروگوئه نیکولاس دلاکروز در دقایق ۲۴ و ۵۳ و فدریکو والورده ۲ + ۴۵ گلزنی کردند و گل تیم شیلی را آرتورو ویدال هافبک کهنه کار در دقیقه ۷۴ وارد دروازه حریف کرد.

برزیل ۵ - ۱ بولیوی

برای برزیل رودریگو در دقایق ۲۴ و ۵۳، رافینیا بلولی ۴۷ و نیمار ۶۱ و ۳ + ۹۰ گل زدند و گل بولیوی را ویکتور آبرگو وارد دروازه حریف کرد.

برنامه ‌‌سه‌شنبه ۲۱ و بامداد چهارشنبه ۲۲ شهریور‌:
بولیوی - آرژانتین در لاپاز
اکوادور - اروگوئه در کیتو
ونزوئلا - پاراگوئه در ماتورین
شیلی - کلمبیا در سانتیاگو
پرو - برزیل در لیما

در جدول مقدماتی آمریکای جنوبی تیم‌های برزیل، اروگوئه، آرژانتین و کلمبیا با ۳ امتیاز اول تا چهارم هستند و تیم‌های پاراگوئه و پرو با یک امتیاز پنجم و ششم و ونزوئلا، شیلی و بولیوی بدون امتیاز در رده‌های هفتم تا نهم جای گرفتند. تیم اکوادور به علت تخلف مربوط به دوره قبل جام جهانی و ارائه مدارک جعلی در مورد بایرون کاستیو با ۳ امتیاز منفی دهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار