پرسپولیس - النصر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

تلاش وزارت ورزش برای حضور هواداران پرسپولیس در گام اول لیگ قهرمانان آسیا

تهران (پانا) - معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تلاش برای برگزاری بازی پرسپولیس - النصر با حضور هواداران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس - النصر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

سیدمحمد پولادگر در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون والیبال درباره تفاهم‌نامه با عربستان در حوزه ورزشی گفت: در این مورد باید به دیپلماسی ورزشی اشاره کنم که دیپلماسی کارا، زود بازده و سریع الوصول است و از دیپلماسی سیاسی قوی‌تر است. امیدوارم در حوزه دیپلماسی ورزشی در سال‌های پیش رو استفاده بیشتری کنیم و بخش دیپلماسی سیاسی هم به بخش ورزشی توجه بیشتری کند.

وی افزود: قبلا این توجه کمتر بود، اما در دولت جدید این تفاهم شکل گرفته است. ما جلسه مهمی با وزیر امور خارجه داریم و می‌دانم این را در دستور کار دارند.

پولادگر در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: برای مشکلات تدابیر شده و دولت در حال سرمایه‌گذاری است. اگر در شرایطی نباشیم که سیستم را اصلاح کنیم و شرایطی فراهم نکنیم که سایر کشور‌ها بیایند اینجا و رویداد ورزشی برگزار کنیم، ساخت و ساز ما به تاخیر می‌خورد.

وی درباره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه برای بازی پرسپولیس - النصر گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و همه این تلاش را می‌کنیم که تماشاگران حضور داشته باشند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص روند بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من اطلاع دقیق ندارم، اما می‌دانم همه در تلاش هستند مشکلات حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار