معاون پرورشی آموزشگاه برهان علم شهرستان بهارستان:

انعکاس واقعه عاشورا، مسلمانان را به سمت راه امامان هدایت می‌کند

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی آموزشگاه برهان علم شهرستان بهارستان، انعکاس واقعه عاشورا را هدایت‌کننده مسلمانان به سمت راه امامان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انعکاس واقعه عاشورا، مسلمانان را به سمت راه امامان هدایت می‌کند

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، مسئولین آموزشگاه برهان علم ناحیه یک بهارستان، مراسمی در خصوص روز اربعین حسینی در مدرسه برهان علم با حضور معلمان، دانش‌آموزان و اولیا این آموزشگاه برگزار کردند.

ایمانه وثوقی معاون پرورشی آموزشگاه برهان علم، ضمن اشاره به اهداف چنین مراسمات اظهار کرد: هدف از چنین مراسماتی شناخت هرچه بهتر دانش‌آموزان از قیام و واقعه‌ عاشورا است. همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی از سنت‌ها و آیین‌های کشور و دین ما است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به دانش‌آموزان امروزی افزود: اکثریت نسل امروزی اعتقادی به دین و مذهب ندارند، به طوری که از دین اسلام دور افتاده‌اند، به همین دلیل اقدام به برگزاری مراسمی در خصوص شناخت امام حسین(ع) کرده‌ایم، تا این نسل نیز کمی به سمت دین اسلام کشش پیدا کنند؛ وظیفه‌ خود دانستیم تا تبلیغ دین اسلام در این مراسم صورت بگیرد؛ بطوریکه انعکاس واقعه عاشورا سوق مسلمانان به سمت قهرمان پروری است.

وثوقی ضمن اشاره به کنجکاوی دانش‌آموزان، تشریح کرد: تبیین و اجرای چنین مراسماتی باعث جذب کودکان و نوجوانان به دین اسلام می‌شود، بطوریکه حس کنجکاوی دانش‌آموز نسبت به اتفاقات و وقایع رشد پیدا می‌کند و به دنبال ارتباط‌گیری با موضوعات روانه می‌شوند که حاصل شناخت بهتر از آیین‌ها خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار