مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

توزیع بسته‌های آموزشی از بالاترین موازین یاری رساندن به دانش‌آموزان بهارستانی بود

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در حاشیه طرح محرومیت زدایی با عنوان رزمایش مهربانی، توزیع بسته‌های آموزشی را از بالاترین موازین یاری رساندن به دانش‌آموزان بهارستانی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۳۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های آموزشی از بالاترین موازین یاری رساندن به دانش‌آموزان  بهارستانی بود

رزمایش مهربانی، طرح محرومیت زدایی از دانش آموزان نیازمند ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین در سالن همایش شهید مطهری برپا شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: توفیقی که از سفر ریاست‌ جمهوری در شهرستان بهارستان حاصل شد، اختصاص دادن ۱۰مدرسه به این شهرستان بود که ۴مدرسه در ناحیه یک بهارستان به همت و تلاش‌های صورت گرفته در کمتر از ۳ماه دگر به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

اصلانی ضمن اشاره به آمار توزیع بسته‌های آموزشی اذعان کرد: دیگر کمک ویژه به بهارستان توزیع بسته‌های آموزشی در سطح منطقه بوده، که پس از ارائه اسامی از سوی مساجد قرار بر افزایش آمار توزیعی شد بطوری که ۱۵۰عدد بسته آموزشی در اختیار دانش‌آموزان کم‌برخوردار ناحیه یک بهارستان قرار گرفت لذا اولویت با دانش‌آموزانی که از سوی مدارس معرفی شدند است و سپس دانش‌آموزانی که مساجد معرفی کردند درخصوص دریافت بسته‌های آموزشی؛ که این بسته‌ها شامل لوازم‌التحریر می‌باشد.

وی در پایان در پی اشاره به قدردانی از اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: توزیع بسته‌های آموزشی از بالاترین میزان یاری رساندن به بهارستان بود لذا از دانش‌آموزان پرتلاش این منطقه خواستار اهمیت بیشتر به درس و مدرسه هستیم به پاس قدردانی از الطاف نیکوکاران؛ امیدواریم تمامی کسانی که در راه و رضای خداوند تلاش می‌کنند نتیجه خدمت‌های بی‌شمارشان را در زندگی شاهد باشند و همچنین لطف پرودگار شامل حالشان شود.
خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار