استاندار مازندران:

مازندران با داشتن نیروی انسانی نخبه، به حداقل رشد اقتصادی می‌رسد

ساری (پانا) - استاندار مازندران گفت مازندران با داشتن نیروی انسانی ارزشمند و نخبه که می‌تواند ثابت کند با وجود محدودیت‌ها به حداقل رشد اقتصادی برسد؛ در سال ۱۴۰۰ بعد از سال‌ها رشد اقتصادی منفی، رشد اقتصادی استان به ۴/۱ درصد افزایش پیدا کرد که رقم قابل توجهی است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مازندران با داشتن نیروی انسانی نخبه، به حداقل رشد اقتصادی می‌رسد

سید محمود حسینی‌پور بیان کرد: امسال هدف گذاری رشد ۷ درصد را در استان داریم که اگر این اتفاق بیافتد بستر توسعه در استان افزایش پیدا کرده است، چرا که در سه حوزه ی کشاورزی، صنعت و گردشگری زمینه های بسیار عالی داریم که می توانیم تمام جوانان مازندران را مشغول به کار کنیم.

وی ادامه داد: شایان ذکر است؛ همه کسانی که در زیر خط فقر هستند در استان مازندران بتوانند بالای خط فقر قرار بگیرند که این بدلیل ارزش و دارایی استان مازندران در حوزه های گوناگون است.

استاندار مازندران در رابطه با سفرش به روسیه بیان کرد: در سفر اخیر ما به روسیه، رئیس گمرک روسیه با اشتیاق زیاد از هیأت مازندران استقبال کرد؛ پس از نشست طولانی با وی دریافتیم که ذهنیت وی از مازندران مربوط به دوران کودکی او و کشتی گیران ما بود؛ قهرمانان ما از جمله حسن یزدانی از منطقه جویبار در عرصه های بین المللی پرچم میهن عزیزمان را به اهتزاز در آورده و سبب غرور ملی شدند.

حسینی پور اظهار کرد: اراده در زمینه ورزشی را ما اکنون در امر تولید نیاز داریم، کسانی که در امر تولید بخواهند کار کنند ما وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم و تمام تلاشمان بر این است که بستر را برایشان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در امر تولید این نوید را به مردم جویبار می دهم که راه توسعه و راه تعالی شهرستان جویبار با اراده هایی که شما از خودتان نشان دادید هموار شد.

حسینی پور ادامه داد: امروز همه کسانی که دل در گرو این مرز و بوم در استان مازندران دارند، بدانند که از گلوگاه تا رامسر، طی همین هفته پروژه های متعددی افتتاح و کلنگ زنی شد و جویبار باید در قیاس جهانی در مباحث اقتصادی، آمادگی برگزاری رویدادهای بزرگ جهانی را داشته باشد.

استاندار همچنین جویبار را پایتخت کشتی ایران و شهرستانی که در تمام دنیا شناخته شده است، دانست و خاطرنشان کرد: به خاطر پهلوانان بزرگی که در این شهرستان هستند، باید کمپ های بزرگ ورزشی در اینجا ایجاد شود تا ما بتوانیم از این برندی که در شهرستان ایجاد شد در سطح بین المللی به نفع مردم استفاده کنیم.

دانش آموز خبرنگار: مریم قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار