زمین چمن مصنوعی هنرستان اسلامیه فردوس افتتاح شد

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت به مناسبت هفته دولت، بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان فنی و شبانه روزی شهید قویم شهر اسلامیه فردوس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
زمین چمن مصنوعی هنرستان اسلامیه فردوس افتتاح شد

سید علیرضا موسوی نژاد، با بیان این که این پانزدهمین زمین چمن مصنوعی است که در طرح شهید سلیمانی افتتاح می شود، اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید قویم فردوس در زمینی به ابعاد ۳۱در ۲۱ متر مربع با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان، احداث شده است.

وی، از افتتاح ۴ زمین مصنوعی دیگر در طرح شهید سلیمانی تا پایان سال جاری، خبر داد و عنوان کرد: با بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی، بیش از ۴۰۰ هنرجوی این هنرستان از مزایای آن برخوردار شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برخورداری ۲۱ آموزشگاه خراسان جنوبی از نعمت زمین چمن مصنوعی، اذعان کرد: این ۲۱ زمین چمن مصنوعی از ابتدای کار دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در مدارس استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

به گفته موسوی نژاد،ورزش می‌تواند علاوه‌بر سلامت، نشاط و افزایش فعالیت ذهنی، شور و اشتیاق دانش آموزان را نسبت به درس خواندن تضمین نماید چرا که حرکت جزء اساسی‌ترین عوامل زندگی انسان است و نقش مهمی در رشد عمومی و به خصوص رشد ذهنی، علمی و تربیتی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار