مدیر آموزش و پرورش تبادکان:

در هفته دولت ۱۱چمن مصنوعی درحال احداث است

تبادکان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت در راستای هفته دولت، ۱۱چمن مصنوعی درحال احداث است.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
در هفته دولت ۱۱چمن مصنوعی درحال احداث است

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در افتتاحیه زمین چمن مصنوعی در مدرسه شفیعیان ناظریه ضمن اشاره به هفته دولت، عنوان کرد: دولتمردان پیش از اینکه دولت مرد شوند، معلم بودند.

وی افزود: ۱۱ میدان چمن مصنوعی به مناسبت هفته دولت و یادواره شهدای بزرگ در منطقه تبادکان در حال احداث است. ۵ میدان چمن مصنوعی به نمایندگی از ناظریه در هفته دولت افتتاح خواهد شد. هر میدان ۵۰۰ میلیون تومان با اعتبار دولتی و همراهی بخشدار و دهیار هزینه شده است.

عبدالهی تصریح کرد: پیش از برگزاری این مراسم‌ها منطقه پهن پیکر تبادکان فقط دارای ۳میدان چمن مصنوعی بود که با همت همکاران تبادکان رو به افزایش است و سرانه ورزشی منطقه تبادکان ۴ سانتی‌متر بوده که اکنون شاهد هستیم، از بهمن ماه تا شهریور ماه چند برابر شده است. انشاالله به زودی استخر و یک سالن ورزشی هم در تبادکان افتتاح خواهد شد که در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد

وی خاطر نشان کرد: متراژ این میدان چمن مصنوعی، ۵۴۴ متر مربع است که دانش آموزان استفاده خواهند کرد. همزمان در دبستان وحدت رودکی صالحان و دبستان حاج علی ظهوری میدان چمن مصنوعی افتتاح خواهد شد.

عبدالهی در پایان از معاون فرماندار، بخشدار، اعضای شورای اسلامی، دهیاران، اعضای بسیج، خیرین و همکاران منطقه تبادکان در کارشناسی پرورشی و ترییت بدنی تشکر کرد.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه سادات و عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار