دانش‌آموز گروه سرود المهدیون مستقر در مرز شلمچه:

ما برای امام حسین (ع) جانمان را فدا می‌کنیم

آبادان (پانا) - دانش‌آموز گروه سرود المهدیون با اشاره به اجرای سرود در گرمای هوا و در میان زائران اربعین حسینی بیان کرد هیچ چیز مانع از حضور ما در مراسم بزرگ اربعین حسینی نیست، حاضریم جانمان را برای دیدن امام حسین (ع) بدهیم، گرما که چیزی نیست.

کد مطلب: ۱۳۹۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ما برای امام حسین (ع) جانمان را فدا می‌کنیم

در شب های منتهی به اربعین حسینی و با آغاز عزیمت زائران به سمت کشور عراق جهت حضور در راهپیمایی میلیونی و بین المللی عاشقان امام حسین (ع)، گروه سرود المهدیون متشکل از دانش آموزان مقاطع دبستانی تا متوسطه اول و دوم در پایانه های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و ... در میان خیل عظیم زائران حسینی اجرای سرود دارند که با حضور در استودیو خبرگزاری پانا حاضر در مرز شلمچه مصاحبه ای با خبرنگاران این خبرگزاری داشتند.

محیا موسوی در گفت و گو با پانا گفت: «حدود دو سال است که در گروه سرود المهدیون فعالیت دارم و از اینکه برای امام زمان (عج) و ائمه اطهار (ع) اجرای سرود داریم و کار می‌کنیم بسیار خوشحال هستم؛ اجرای سرود برای اهل بیت (ع) مایه افتخار ما است. برای اجرای سرود در مدح اهل بیت (ع) ذوق و شوق فراوانی داریم و در کنارش درس هایمان را به خوبی می خوانیم.»

محیا آل احمد دانش آموز دیگر گروه سرود المهدیون در پاسخ به این سوال که گرمای هوا مانع حضور شما در این مسیر نیست بیان کرد: «ما برای امام حسین (ع) حاضریم حتی جانمان را فدا کنیم، گرما که چیزی نیست.»

همچنین محمد امین جلالی از پسران این گروه سرود اظهار داشت: «ما برای دیدن امام حسین (ع) حتی حاضریم جانمان را فدا کنیم، وقتی می‌خواهید در راه امام حسین(ع) جهاد کنید دیگر متوجه گرمای هوا نخواهید بود.»

اعضای گروه سرود المهدیون: مهدیه ترکان، روژان هدایتی،محیا آل احمد، محیا موسوی، فاطمه حمیدی، امیر حافظ عزیزی، محمد امین جلالی.

دانش آموز خبرنگاران: فاطمه خزاعی، الهه موسوی، رکسانا فزیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار