مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

به کارگیری دانش‌آموزان مستعد، اولین قدم برای رشد تحصیلی مدارس است

بهارستان یک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست فصلی مدیران مدارس، به کارگیری دانش‌آموزان مستعد را اولین قدم برای رشد تحصیلی مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به کارگیری دانش‌آموزان مستعد، اولین قدم برای رشد تحصیلی مدارس است

نشست فصلی مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، با حضور آیت‌اصلانی مدیر و سایر مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن همایش شهید مطهری برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن اشاره به پیشرفت‌های مدارس ناحیه یک بهارستان عنوان کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های ناحیه یک بهارستان باید توسط دانش‌آموزان مستعد این ناحیه انجام گیرد تا بتوانیم در امور مختلف از دانش‌آموزان استفاده کنیم و شاهد پیشرفت روزافزون مدارس باشیم.

اصلانی در خصوص پویش مهر و بازگشایی مدارس اذغان کرد: ناحیه یک بهارستان جزء ۳ منطقه‌ای است که توانسته فعالیت‌های خود را دقیق و با برنامه‌ریزی مناسب به انجام برساند و این موفقیت نتیجه زحمات مدیران مدارس و همکاری سایر همکاران و دانش‌آموزان است.

وی در ادامه در خصوص نحوه پوشش مدیران عنوان کرد: مدیران مدارس باید ظاهری مطلوب داشته باشند و در انتخاب لباس فرم مدارس خود نیز دقت کنند تا دانش‌آموزان از نوع پوشش خود رضایت داشته باشند و بتوانند با علاقه به مدرسه بروند؛ زیرا این امر موجب انگیزه دانش‌آموزان می‌شود.

اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه سخنان خود در خصوص اهمیت برنامه‌ریزی گفت: مدیران مدارس ابتدا باید مشکلات مدارس خود را شناسایی کنند و درصدد رفع آنها تلاش کنند؛ اولین قدم برای رفع مشکلات مدارس، برنامه‌ریزی است. برنامه‌ریزی به مدیران کمک می‌کند تا بتوانند در زمان کمتری مشکلات مدارس را رفع کنند و نتیجه مطلوبی ارائه دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: رضا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار