مدیر آموزشگاه ابن‌سینا شهر صالحیه:

محور دوره‌های جهادی محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزشگاه ابن‌سینا ناحیه یک بهارستان، مرکزیت دوره‌های جهادی رویش مهر را محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
محور دوره‌های جهادی محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار است

با هدف تعلیم دانش‌آموزان کم‌برخوردار سطح شهر، اختتامیه کلاس‌هایی با عنوان دوره‌های جهادی در مدرسه ابن‌سینا شهر صالحیه شهرستان بهارستان، برگزار شد.

صادق کرمی مدیر آموزشگاه ابن‌سینا ضمن اشاره به فعالیت دوره‌های جهادی اظهار کرد: همزمان با آغاز فعالیت قرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی برابر در تابستان، گروه جهادی رویش مهر آغاز به فعالیت کرد؛ اهداف دوره‌های جهادی تقویت دانش‌آموزان کم‌برخوردار در دروس مختلف است.

وی در ادامه توضیحات خود در خصوص برنامه‌های این دوره، بیان کرد: در ابتدا دو برنامه‌ عملیاتی برای گروه جهادی رویش مهر تعریف شده است؛ نخستین برنامه بحث شناسایی دانش‌آموزان کم‌ برخوردار است که در دوران پس از کرونا دچار افت تحصیلی شده‌اند، بنابراین به منظور محرومیت‌زدایی از این دانش‌آموزان کلاس‌های تقویتی رایگان در تمامی پایه‌های ابتدایی از پایه اول الی ششم در سطح شهر برای دانش‌آموزان برگزار شده است.

کرمی ضمن اشاره به حضور خیرخواهانه معلمان تشریح کرد: دانش‌آموزان کم‌ برخوردار می‌توانند از تمامی کلاس‌ها به صورت رایگان استفاده کنند. هم‌اکنون با حضور خیرخواهانه همکاران و معلمان این دوره‌های جهادی درحال اجراست و بحث دوم برنامه‌های این دوره، حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌ برخوردار در جهت تامین اقلام تحصیلی است که از دهم الی بیستم شهریور ماه با حضور خیرخواهانه جمعی از افراد این مورد نیز تحقق خواهد یافت.

خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار