امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

حجاب در جامعه اسلامی پایه ثبات دین اسلام است

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه نماز جمعه، حجاب و اهمیت به مسئله عفاف را در جامعه اسلامی پایه ثبات دین اسلام دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حجاب در جامعه اسلامی پایه ثبات دین اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، ضمن اشاره به هفته دولت عنوان کرد: هفت روزی که به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده‌اند روز خدمتگزاران مردم و جامعه هستند؛ در این هفته به ما مردم یادآوری می‌شود که دولت‌مردان همواره در تلاش هستند تا مردم کشور در آسایش و رفاه به سر برند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به مسئله حجاب و عفاف تاکید کرد: از تمام مسلمانان جهان تقاضا دارم تا با رعایت حجاب و عفاف خود در بستر جامعه، به دشمنان اسلام بیاموزند که مسلمانان هرگز دین خود را فراموش نخواهند کرد و همیشه درصدد حفظ آن هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورپور در خصوص حادثه اخیر حرم شاهچراغ (ع) گفت: حادثه‌ای که اخیراً در حرم حضرت شاهچراغ (ع) اتفاق افتاده است باعث غم و اندوه مسلمانان شده است و امیدواریم با تدبیر دولت‌مردان دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در حرم‌های معصومین و ائمه اطهار نباشیم؛ دشمن بداند که ما مسلمانان هرگز تسلیم ظلم نخواهیم شد و همیشه در پی دادخواهی خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به والدین افزود: والدین تشکیل دهنده یک خانواده هستند و خانواده‌ها در کنار یکدیگر، جامعه را شکل می‌دهند؛ اگر والدین نتوانند فرزندان صالح و با ایمان تربیت کنند جامعه اسلامی دچار مشکلات متعددی خواهد شد و فرزندان نیز وظیفه دارند تا در کنار الفت و دوستی با خانواده خود، به وظایف اسلامی خود نیز بپردازند.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار