مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی:

دانش‌آموزان با شرکت در پویش هیس‌طوری، وارد عرصه کنش‌گری می‌شوند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، ‌شرکت دانش‌آموزان در پویش هیس‌طوری را عاملی برای ورود به عرصه کنش‌گری دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با شرکت در پویش هیس‌طوری، وارد عرصه کنش‌گری می‌شوند

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در برنامه سلام خبرنگار، اظهار کرد: یکی از مواردی که برای دانش‌آموزان مهم است و باید در وزارت آموزش و پرورش دنبال کنیم این است که کار پرورشی، کار جذاب و مورد اعتماد دانش‌آموزان باشد. این امر یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری هم است.

‌پورثانی بیان کرد: روند این پویش، ماجراجویی و کنش‌گری برای دانش‌آموزان است. در فعالیت‌های فرهنگی باید به‌دنبال این باشیم که دانش‌آموز وارد عرصه کنش‌گری شود. در این فرایند ماجراجویی، ۱۵ مرحله برای هر دانش‌آموز در نظر گرفته شده است که وارد فضای مجازی و جذاب می‌شوند و باید این کتب را خریداری و مطالعه کنند تا فعالیت هنری انجام دهند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: این کتاب‌ها به روایت‌های مختلف استعماری کشورهای مختلف می‌پردازد و دانش‌آموز با مطالعه آن در یک فضای بازی‌وار شده، قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دانش‌آموز به میزان صفحه‌های مطالعه شده، ستاره و امتیاز می‌گیرد که در خرید کتب‌های دیگر تخفیف خواهد گرفت و در مسابقه پایانی و مرحله حضوری، به مکان‌های تاریخی می‌رود.

وی عنوان کرد: ۶۴۰ هزار دانش‌آموز وارد این فضا شدند که از این تعداد ۱۰۶ هزار نفر به صورت فعال شرکت داشته‌اند و ۲۴۰ دانش‌آموز در اردوگاه شهید‌باهنر اکنون حضور دارند.

به گفته پورثانی در مراسم اختتامیه فردا در کاخ سعدآباد، از بین این ۲۴۰ هزار دانش‌آموز آثار و نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار