فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولی عصر(عج):

بردباری و همراهی خانواده شهدا نقش بسزایی در موفقیت‌های کشور دارد

تهران (پانا) - فرمانده ناحیه حضرت ولی عصر سپاه محمد رسول الله(ص) بر نقش موثر خانواده شهدا از زمان جنگ تحمیلی تا امروز و همراهی با نظام جمهوری اسلامی در موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بردباری و همراهی خانواده شهدا نقش بسزایی در موفقیت‌های کشور دارد

سرهنگ قاسم عرب پور، فرمانده ناحیه حضرت ولی عصر (عج) در حاشیه آیین نامگذاری دبستان شهید محمود آهنی امینه اظهار کرد: خانواده معظم شهدا سبب برکت و فضیلت کشور هستند و باید قدردان یکایک آنان باشیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا موجب عزت و پالایش روح می‌شود، اضافه کرد: شجاعت، فداکاری و دلاوری شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های آنها در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با آنان افتخاری بزرگ و تجدید بیعتی با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) از شهیدان والامقام به عنوان نماد استقامت، پایداری، اقتدار ملت و ایران اسلامی نام برد و گفت: دشمنان حتی از نام و یاد آن‌ها هراس دارند و تلاش می‌کنند یاد و نام شهیدان را از فرهنگ این مردم حذف کنند.

وی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد: خانواده معزز شهدا از زمان جنگ تحمیلی تا همین امروز با بردباری و صبر نظام اسلامی را همراهی کردند و نقش بسزایی در موفقیت کشور در عرصه های مختلف داشته و دارند.

عرب پور ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری اکنون ما در نزدیکی قله هستیم و این مسیر کوتاه باقی مانده به مراتب سخت تر و دشوارتر خواهد بود، اما پس از آن، این ملت ما خواهد بود که به قله فتح می رسد. امروز تمرکز دشمن بر روی تشویش اذهان عمومی و جنگ ادراک و فکر بوده و قصدش نشانه گیری تفکر جوانان و دانش آموزان این مرز و بوم است که با تلاش و مجاهدت و پایداری افراد به خصوص فعال بودن آنها می توان با موفقیت این جنگ را به پایان رساند و با کمترین آسیب به قله فتح رسید.

وی افزود: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و زنده نگه داشتن نام، یاد، رشادت و ایثار شهدا از ملزومات موفقیت های ملی است. همانطور که ملت ایران توانست به پشتوانه شهدا و فعالیت ها و تلاش های مردم تحریم ها را پشت سر گذارد و ادامه راه را با پایداری و استقامت طی کند.

در ادامه مراسم خواهر شهید آهنی به بیان چند خاطره از این شهید بزرگوار پرداخت و از شوق شهادت ایشان و حضورشان در جبهه های جنگ برای حضار گفتند و روایتگر شهادت این بزرگ مرد شدند.

خبرنگار دانش آموز : عرشیا معینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار