عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تاکید بر افزوده شدن اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که اگر تا پایان سال اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان حمل‌ونقل پایتخت اضافه شود، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر افزوده شدن اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت

نرجس سلیمانی در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پاسخ‌های متعددی در مورد تذکر بنده درباره تشکیلات داده شده است، اظهار کرد: انحرافات قابل توجهی بین گزارشات اعلام شده با واقعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد که با اساس کار جهادی در منافات است.

وی با بیان اینکه در جمع‌بندی با رئیس شورا قرار بر این شد که یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده شهردار تهران در صحن شورا حاضر شود، خاطرنشان کرد: زمان پاسخگویی به سوال بنده در دومین هفته از مهر ماه قرار داده شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: هفته دوم مهرماه بسیار دیر است و فکر می‌کنم هفته آینده معاون حمل و نقل و ترافیک و شهردار تهران به سوالات پاسخ دهند و آنچه را که انجام شده، ارائه دهند.

وی افزود: در مهرماه نیز گزارش یک ماهه ارائه خواهد شد؛ تا به امروز ندیدم که اتفاق خاصی برای مهرماه افتاده باشد و اگر تا پایان سال اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان اضافه شود، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار