مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آزادگی بالاترین خصلت یک انسان است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آزادگی را بالاترین خصلت انسان عنوان کرد که یک فرد می‌تواند به آن دست پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آزادگی بالاترین خصلت یک انسان است

مسعود سعادتی در مراسم تجلیل از آزادگان فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: در بین خصلت های انسانی بالاترین خصلتی که یک انسان می‌تواند به آن دست پیدا کند آزادگی است چرا که در مکتب ما آزادگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حقوق معنوی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سرور و سالار تمام آزادگان امام حسین(ع) است که در این راستا ما نیز باید امام حسین(ع) را در زندگی الگو خود قرار دهیم و همچون او بتوانیم به بالاترین ویژگی که آزادگی است دست پیدا کنیم.

سعادتی در پایان خاطرنشان کرد: آزادگان باعث افتخار استان و کشور هستند امید است بتوانیم با الگو گیری از این آزادگان سرافزار به باشکوه ترین خصلت که آزادگی است دست پیدا کنیم.

اباذر جعفری نیز در ادامه این مراسم گفت: آزادگان کسانی هستند که در دوران ۸ سال دفاع مقدس جان خود را کف دست گذاشته و برای چندین سال در اسارت بودند آنان کسانی هستند که به خاطر میهن شان جنگیدند تا مردم در آرامش زندگی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با هیچ جمله ای نمی‌توان ارزش و مقام آزادگان را توصیف کردن و لذا در این خصوص امید است با الگو گیری از آنان ما نیز در زندگی بتوانیم و به آن ارزش معنوی که همان آزادگی است برسیم و در زندگی موفق باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار