معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر:

تبدیل مدارس به پایگاه اجتماعی محله، رویکرد پروژه مهر ۱۴۰۲

بوشهر (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان بوشهر گفت تسهیل گری برای عملیاتی کردن و ساماندهی خدمات سایر دستگاه‌های دولتی با هدف تبدیل مدارس به پایگاه اجتماعی محله، یکی از رویکردهای مهم پروژه مهر ۱۴۰۲ است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل مدارس به پایگاه اجتماعی محله، رویکرد پروژه مهر ۱۴۰۲

علی‌اکبر بازیار اظهار کرد: بازگشایی مدارس یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی و آموزشی سالیانه در کشور است که بخش زیادی از جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بازیار گفت: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت خود برای ایجاد فضایی باشکوه و نشاط آور برای پرورش نسل آینده‌ کشور استفاده می‌کند.

بازیار تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به مدارس دولتی، ارتقا کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس عادی دولتی از سیاست‌های اصلی پروژه مهر امسال است.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ثبت‌نام همه دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ همکاران، انتخاب مدیران مومن و انقلابی با اولویت جوانان برای مدارس، افزایش پوشش تحصیلی و جذب بازماندگان از تحصیل، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و مهارتی، ایمن سازی مدارس، تجهیز مدارس، ثبت سفارش و توزیع کتب درسی، ارتقا توانمندی و صلاحیت حرفه‌ای همکاران، برگزاری دوره آموزشی برای مدیران جدید‌الانتصاب، رعایت شیوه‌های بهداشتی، مسئولیت و وظایف ستادهای پروژه مهر در شهرستان‌ها و مناطق است.

بازیار خاطرنشان کرد: جشن شکوفه‌ها در روز ۲۹ شهریور برگزار و زنگ بازگشایی و زنگ ایثار و مقاومت با اولویت مدارس مدارس عادی دولتی در روز اول مهر نواخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار