مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در اول مهر ماه به صدا در می‌آید

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ از روز شنبه اول مهرماه آغاز می شود و زنگ آغاز هفته دفاع مقدس و زنگ ایثار و مقاومت و آغاز سال تحصیلی هم زمان نواخته خواهد شد .

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در اول مهر ماه به صدا در می‌آید

علی موحدی در همایش مدیران مدارس استان بوشهر، که به صورت حضوری و سایر مناطق استان به صورت برخط، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد . با تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان اظهار کرد: با اقدامات ارزشمند شما مدیران در مسیر تعلیم و تربیت، حماسه ای ماندگار در برابر هجمه‌های دشمن ایجاد گردید.

موحدی از زحمات مدیران قبلی مدارس استان که بازنشسته شده یا تغییر کرده اند تقدیر و تصریح کرد: سال تحصیلی از شنبه اول مهرماه آغاز می شود لذابا توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت و زنگ آغاز سال تحصیلی هم زمان در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد لذا برنامه های متنوع و مشترکی در مدارس اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران مدارس با بهره مندی از ظرفیت های موجود در این ایام از جمله، هفته دفاع مقدس و همچنین سالروز آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ، برنامه های خود را تدوین و اجرایی نمایند .

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت:استان بوشهر در شاخصه های مختلف علمی، ورزشی، پرورشی، نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: فضای مدارس باید با نشاط باشد لذا مدیران مدارس با بهره مندی از ظرفیت‌های مختلف تلاش کنند سال تحصیلی را در محیطی شاد و جذاب آغاز کند.

موحدی خاطرنشان کرد: اگر در شهریور و حداکثر مهر ماه، بموقع همه احکام و ابلاغ ها را صادر کنیم امکان اینکه دولت محترم اضافه تدریس های همکاران را ماهیانه پرداخت نماید، تحقق خواهد داشت .

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: بخشی از مشکلات ما در آموزش و پرورش به ویژه فضاهای آموزشی از سوی خیرین مدرسه ساز حل شده است، لذا در ابتدای سال از خیرین مدرسه ساز دعوت شود تا در جشن آغازین سال تحصیلی در مدرسه حاضر و از آنان به شایستگی تجلیل شود.

موحدی با اشاره به سخنرانی رئیس محترم جمهور در جمع مدیران مدارس سراسر کشور، افزود: اینکه آقای رئیس جمهور در اقدامی ارزشمند مستقیما و بی واسطه با مدیران مدارس سخن می گوید، نشان از رویکرد ارزشمند دولت مردمی سیزدهم به نظام تعلیم و تربیت است.

موحدی خاطر نشان کرد: همزمان با این مراسم در سراسر استان بوشهر جلسه مدیران مدارس به صورت برخط برگزار گردید، این مراسم با سخنرانی حضرت ایت الله رییسی، ریاست محترم جمهوری و دکتر صحرایی؛ وزیر محترم آموزش و پرورش و سه تن از مدیران مدارس به نمایندگی از مدیران مدارس کشور آغاز شد و با رونمایی از پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی به پایان رسید.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار