برگزاری اردوی معلم محور راویان و راهیان پیشرفت توسط سازمان بسیج فرهنگیان فارس

شیراز (پانا) - نخستین اردوی معلم محور راویان و راهیان پیشرفت از نیروگاه اتمی بوشهر و موزه دریانوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هدف اطلاع و انتقال دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس و با حضور 50 نفر از معلمان این استان انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی معلم محور راویان و راهیان پیشرفت توسط سازمان بسیج فرهنگیان فارس

به گفته مسوول بسیج فرهنگیان استان فارس، معلمان ارزشمند و فرهنگیان فرهیخته فارس در قالب اردوهای راویان و راهیان پیشرفت عازم نیروگاه اتمی بوشهر شدند.

ایمان ایمانی فر ادامه داد: با رایزنی‌های متعدد و پیگیری‌های مکرر سازمان بسیج فرهنگیان فارس برای اولین بار در سطح کشور فرصت دیدار معلمان با کارشناسان و مهندسان هسته‌ای و بازدید از دستاوردهای بی نظیر هسته ای انقلاب اسلامی محقق شد.

ایمانی فر افزود: جمهوری اسلامی ایران روزهای پرافتخاری را طی کرده است که جز با همت بلند، امید و انگیزه جوانان این مرز و بوم میسر نشده است.

رضا بابایی، معاون راویان و راهیان پیشرفت سازمان بسیج فرهنگیان فارس نیز افزود: اولین اردوی معلم محور راویان و راهیان پیشرفت سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس از نیروگاه اتمی بوشهر و موزه دریانوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بوشهر در تاریخ های 25و26 مرداد با هدف اطلاع و انتقال دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار