در نشست مردمی سازی و مسائل تولیدکنندگان مطرح شد:

لزوم توجه به نقش پدر در تربیت کودک

تهران(پانا)- رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک عنوان کرد ضروری است با حمایت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، کتب یا محصولات و حتی برنامه‌هایی برای پدران و مادران در زمینه آموزش راه‌های تربیت کودک طراحی شود، چرا که نقش پدر در تربیت کودک بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به نقش پدر در تربیت کودک

نشست مردمی سازی و مسائل تولیدکنندگان با حضور مجتبی همتی فر؛ معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، میر مجید خدام؛ معاون تعلیم و تربیت کودک و توانمندسازی خانواده و مسعود تهرانی فرجاد معاون نظارت و راهبری کودکستان ها برگزارشد.

در این نشست تولیدکنندگان محصولات حوزه کودک، دیدگاه های خود را در رابطه با چگونگی برگزاری رویداد، نحوه داوری، مشکلات و مسائل تولیدکنندگان، مشکلات استان ها در عرضه محصولات، تضمین ثبات آموزش برای تولید کنندگان و... مطرح کردند.

در ادامه مجتبی همتی فر؛ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ضمن بیان اینکه هدف از این نشست، همفکری و هم افزایی است گفت: هدف از این نشست پرداختن به پرسش و پاسخ نیست، بلکه ما در این نشست بنا داریم با همفکری شما انتقادات و پیشنهادها را جمع آوری و برای هر یک راهکار بیابیم. هدف از برگزاری دوره اول این رویداد معرفی محصولات بود. در این دوره به عنوان دومین دوره، ایجاد یک فروشگاه مجازی شامل محصولات مورد تایید سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و عرضه به مخاطبین در اولویت قرار گرفت. به عنوان سومین دوره نیز بنا داریم به سمت اجرای از ایده تا محصول قدم برداریم.

وی همچنین بیان کرد: یکی از رویکردهای مدنظر برای ادامه فعالیت این رویداد، بومی شدن محصولات است. ما قرار نداریم فعالیت های گذشته را کنار بگذاریم. ما بنا داریم فعالیت های خوب گذشته را همراه با فعالیت های جدید و اثر گذار همراه کنیم. یکی از آنها بومی شدن محصولات و نیز برچسب زنی برای گروه خاصی از مخاطبین است.

میر مجید خدام؛ معاون تعلیم و تربیت کودک و توانمندسازی خانواده در ادامه اظهار کرد: من به عنوان مدعی العموم از شما می‌خواهم نقش والدین را نیز در محصولات خود جدی بگیرید. به خصوص نقش پدر که به عنوان والد، به فراموشی تاریخی در زمینه تربیت کننده کودک سپرده شده است.

وی افزود: کتاب های ارزشمندی برای آموزگاران و مربیان کودک تدوین شده، اما چه خوب است با حمایت این سازمان، کتب یا محصولات و حتی برنامک هایی برای پدران و مادران در زمینه آموزش راه های تربیت کودک طراحی کنید.

خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار