رویکرد آموزش و پرورش در برنامه هفتم، مهارت محوری باشد

بوشهر (پانا) - رییس آموزش و پروش منطقه کاکی گفت گسترش عدالت آموزشی، تغیر رویکرد از حافظه محوری به مهارت محوری، تشکیل بانک جامع سوابق فرهنگی و تحصیلی در قالب پرونده الکترونیکی و هوشمندسازی مدارس باید رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش در برنامه هفتم، مهارت محوری باشد

منصور احمدی در سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و چشم انداز و مسیر روشنی برای نسل جوان و فرزندان آینده‌ساز این مملکت است.

وی افزود: ما به عنوان مدیران و متولیان نظام تعلیم و تربیت باید با الهام از این بیانیه روشنگرانه و با جهاد تبیین در ۳ حوزه دانش آموزی، معلمان و خانواده، زمینه تربیت نسلی مومن، متدین،خلاق، هوشمند،انقلابی و جهادی را فراهم کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در این راستا و با توجه به فرمایشات و تاکیدات مکررمقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جایگاه نظام تعلیم و تربیت در پرورش نسل آینده، از دولت و مجلس انتظار داریم در برنامه هفتم توسعه با نگاهی ویژه در کنار آموزش و پرورش باشند.

وی در خصوص اجلاس سی و هفتم مدیران و روسا گفت: اجلاس، ظرفیت عظیم و فرصت مغتنمی را ایجاد می کند تا در یک فصای مملو از همگرایی،هم‌افزایی و وحدت،مهم ترین برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردها و ماموریت‌های آموزش وپرورش بررسی و تحلیل شود تا با فهمی مشترک و انگیزه‌ای مضاعف به استقبال سال جدید تحصیلی برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار