بررسی ۱۰ موضوع اساسی دستگاه تعلیم و ترتیب در اجلاسیه مدیران و روسای آموزش و پرورش

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت سی و هفتمین اجلاس سالیانه مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با بررسی و کارشناسی ۱۰ موضوع اساسی دستگاه تعلیم و تربیت شروع شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی ۱۰ موضوع اساسی دستگاه تعلیم و ترتیب در اجلاسیه مدیران و روسای آموزش و پرورش

علی موحدی در جمع مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: سی و هفتمین اجلاس سالیانه مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با شعار "معلم تمدن ‌ساز، معلم اثربخش و ایران قوی" در حال برگزاری است.

وی افزود: اجلاس سی و هفتم به شیوه حضوری در مرکز کشور و به شیوه غیرحضوری در مراکز استان‌ها به صورت همزمان به مدت۳ روز برگزار می‌شود.

موحدی خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران افتتاحیه این رویداد بزرگ فرهنگی، انتظارات و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت را تشریح کرد.

وی ادامه داد: در روز نخست اجلاسیه ۱۰ موضوع اساسی شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ارتقا جایگاه معلم، پروژه معلم ۱۴۰۲، تقویت مدارس دولتی، ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت آسیب‌های اجتماعی،برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی، نقش‌ها و ماموریت‌های جدید مدارس و تقویت نظارت بر مدارس غیردولتی و پوشش تحصیلی و فرصت‌های یادگیری عادلانه، به صورت دقیق بررسی شد.

موحدی یادآور شد: پیش از شروع اجلاس این موضوعات در شهرستان‌ها و مناطق بررسی و تجزیه و تحلیل شده است و دیدگاه‌های دریافتی در اجلاس برای بررسی بیشتر به اشتراک گذاشته شد.

وی در پایان گفت: اجلاسیه با شرکت مدیران و روسای آموزش و پرورش در نمازجمعه ۲۷ مرداد به پایان می‌رسد.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار