مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

تربیت نیروی لازم برای انجام کار تشکیلاتی یکی از اهداف بسیار مهم است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تربیت نیروی لازم برای انجام کار تشکیلاتی را یکی از اهداف بسیار مهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نیروی لازم برای انجام کار تشکیلاتی یکی از اهداف بسیار مهم است

مسعود سعادتی در ویژه برنامه بیست و سومین دوره اردوهای تربیتی تشکیلاتی طلایه داران فردا گفت: تربیت نیروی لازم برای انجام کار تشکیلاتی یکی از اهداف بسیار مهم برگزاری این اردوی چند روزه است که در این راستا یادگیری انجام کار های تیمی، مشارکت با یکدیگر، تعامل و همکاری از جمله انتظاراتی است که از برگزاری این اردو داریم.

وی ادامه داد: کار تشکیلاتی انجام گرفته در نظام آموزش و پرورش ایران با نظام آموزش و پرورش کشورهای دیگر یک تفاوت بسیار اساسی دارد که آن هم اهداف الهی، خدایی و جهان بینی است که با کشورهای دیگر تفاوت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: امروزه یکی از چالش ها و معضلات اصلی دستگاه تعلیم و تربیت، برقراری عدالت آموزشی در این دستگاه بسیار بزرگ است که در این خصوص در جهت برقراری عدالت آموزشی برای ۱۳۲ مدرسه استان هزینه و اعتباری در نظر گرفته شده که صرفا برای افزایش امکانات این مدارس و همگام شدن آنان با مدارس دیگر برای برقراری عدالت آموزشی است.

وی در پایان اذعان کرد: امید است با انجام اقدامات تاثیرگذار در این اردوهای چند روزه شاهد رویدادهای یادگیرنده توسط دانش آموزان باشیم و بتوانیم گام های موثری در راستای ارتقا و پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت برداریم.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار