تقدیر از ملی پوشان ورزشی آموزش و پرورش منطقه ۱۵

تهران (پانا) - با همت کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۵ و با حمایت مطلب غفاری مدیر منطقه، مراسمی جهت تقدیر از ورزشکارانی که در سطح ملی فعالیت می‌کنند، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از ملی پوشان ورزشی آموزش و پرورش منطقه ۱۵

جلسه تقدیر از بازیکنان تیم های ملی با حضور مطلب غفاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، جعفر قربانی کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه و همچنین مدیران دبیرستان شهید علیزاده و هنرستان ورزش شهید کاظمی در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این مراسم غفاری به اهمیت نقش ورزش در جامعه و همچنین نقش پررنگ آن در بالابردن روحیه اتحاد، همدلی بین افراد و اعتلای ویژگی های اخلاقی پرداخت و در پایان از دانش آموزان؛ محمد گندمی، کاپیتان تیم ملی جوانان و امیرحسین حشمتی، عضو تیم ملی دانش آموزی از هنرستان ورزش شهید کاظمی، آرین تربتی نژاد و مبین دهقانی عضو تیم ملی جوانان از دبیرستان شهید علیزاده با اهدا لوح سپاس و تندیس، تقدیر به عمل آمد.

سپس جعفر قربانی کارشناس مسئول تربیت بدنی بعد از ارائه گزارش کاملی از شرایط مسابقات و بازیکنان دانش آموز منطقه و آشنایی با بازیکنان و نیز شرایط آنها در تیم ملی، عنوان کرد: به امید پیشرفت و درخشش روز افزون دانش آموزان منطقه 15 در تیم های ملی کشور عزیزمان ایران که در این دوره از رقابت ها نیز که به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شد تیم ملی جوانان ایران توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار