فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در دیدار با خبرنگاران پانا:

مسلط به سلاح‌ها و ابزارهای رسانه‌ای دشمن باشید و آن ها را خنثی کنید

اردکان (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در نشستی که با خبرنگاران پانای شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، تأکید کرد: مسلط به سلاح‌ها و ابزارهای رسانه‌ای دشمن باشید و آنها را خنثی کنید.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مسلط به سلاح‌ها و ابزارهای رسانه‌ای دشمن باشید و آن ها را خنثی کنید

در این نشست سرهنگ اسد الله امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن یادآوری مسؤلیت اصلی خبرنگار و موقعیت حساس او در جامعه، خاطرنشان کرد: خبرنگار باید خبرهایش را به گونه‌ای سازماندهی و تنظیم کند که مخاطب را به امید و ایمان سوق دهد، انتخاب نحوه ارائه خبر و قالب‌های خبری مختلف هم هنر خبرنگار است که باعث جذب مخاطب می‌شود.

سرهنگ امامی با اشاره به فریضه جهاد تبیین گفت: جوسازی‌ها را کنار بگذارید و شفاف‌سازی کنید، مسلط به سلاح‌ها و ابزارهای رسانه‌ای دشمن باشید و آنها را خنثی کنید.

وی همچنین گزارشی اجمالی از اقدامات جهادی بسیج و سپاه از جمله جهاد آبرسانی به عقدا، سرو سفلی و علیا، جهاد روشنایی با نصب پنل‌های خورشیدی تا توزیع جهیزیه و کمک به سیل زده‌ها ارائه داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در ادامه به طرح کشوری راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور آشناسازی دانش آموزان با دستاوردهای بی‌نظیر ایران در چهار دهه اخیر مانند صنعت هوا فضا است که با بازید از موزه‌ها و نمایشگاه های موشکی ایران و طرح های دیگر محقق خواهد شد.

وی همچنین از خبرنگاران خواست که پیگیر این مسئله باشند که ان شالله طرح راهیان پیشرفت در اردکان هم اجرا شود.

در پایان، خبرنگاران پانا با اهدای تندیس پانا و لوح سپاس، از زحمات گرانقدر سرهنگ امامی و فتاحی قدردانی کردند همچنین از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان، به چند تن از خبرنگاران پانا به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار پانا: ریحانه بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار