دو ابلاغ مهم معاون وزیر به استان‌ها؛ از ‌طرح سپهر دانش‌و‌معرفت تا ‌ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی حوزه پرورشی‌

استان‌ها موظف هستند در بازه زمانی یک‌ماهه نسبت به برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری برای ۴۰ درصد از جامعه مشمول اقدام کنند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ اجرای برنامه سپهر دانش و معرفت از ۱۵ مرداد‌ به استان‌های کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دو ابلاغ مهم معاون وزیر به استان‌ها؛ از ‌طرح سپهر دانش‌و‌معرفت تا ‌ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی حوزه پرورشی‌

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده درباره این موضوع اظهار کرد: در برنامه ابلاغی، ۳ بسته آموزشی برای مدیران، مربیان امور تربیتی، معاونان پرورشی و مشاوران پیش‌بینی شده است.

باقرزاده گفت: در این بسته ارتقایی، به‌دنبال توانمندسازی میدانی همکاران در موقعیت‌های مختلف تربیتی، تقویت مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای، بهبود کیفی فعالیت‌ها و اثربخشی آن‌ها از طریق نظارت بر حسن اجرا تا دست‌یابی به اهداف سند تحول بنیادین از منظر ساحت‌های چندگانه خواهیم بود.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی صورت گرفته از نحوه برگزاری دوره‌های قبلی و نیازسنجی از طریق مشورت با اساتید حوزه تعلیم و تربیت و تنظیم آن براساس نیازهای جامعه مخاطب افزود: استان‌ها موظف هستند در بازه زمانی یک‌ماهه نسبت به برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری برای ۴۰ درصد از جامعه مشمول اقدام کنند.

باقرزاده عنوان کرد: اجرای دوره‌ها به صورت استانی و قطبی - منطقه‌ای خواهد بود و انتظار می‌رود استان‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید زبده و سرآمد مورد تایید حوزه ستاد استفاده شود.

باقرزاده در پایان ضمن اشاره به توفیقات کسب شده در آخرین دوره‌های آموزشی گفت: در پایان آموزش‌ها آزمون کتبی برگزار خواهد شد و با نظر اساتید، بخشی از نمرات به پروژه‌ها و فعالیت‌های کلاسی اختصاص می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار