معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

باید کارهای خلاقانه و زیرساختی در مبادی ورودی فکر دانش‌آموزان انجام شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت مبادی ورودی فکر دانش‌آموزان امروز فضای مجازی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و... است که باید در این زمینه‌ها کارهای خلاقانه و زیرساختی صورت پذیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
باید کارهای خلاقانه و زیرساختی در مبادی ورودی فکر دانش‌آموزان انجام شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ اصغر باقرزاده که به منظور شرکت در سی‌وهفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش به یزد سفر کرده بود در جمع روسای ادارات و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد حضور یافت و به استماع طرح‌های ابتکاری، دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات هر یک از ادارات این معاونت پرداخت.

باقرزاده در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد همکاران این معاونت به سوالات همکاران پاسخ داد و برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس را تشریح کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مبادی ورودی فکر دانش‌آموزان ما امروز فضای مجازی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و... است که باید در این زمینه‌ها کارهای خلاقانه و زیرساختی صورت پذیرد.

وی افزود: پایش استانی و منطقه‌ای دانش‌آموزان می‌تواند جهت شناسایی و سپس درمان به ما کمک دوچندانی کند که در نتیجه به ما کمک می‌کند هر یک از دانش‌آموزان را در چه برنامه تربیتی و آموزشی درگیر کنیم.

باقرزاده خاطرنشان کرد: به دلیل چالش‌هایی همچون زیاد بودن برنامه‌ها، فعالیت‌ها و بخشنامه‌ها، موازی‌کاری‌های واحدهای مختلف، عدم امکان ارزیابی دقیق عملکرد مربیان و... برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس را تدوین کرده‌ایم که مدیران مدارس ما باید برنامه‌های تربیتی مدارس خود را طبق آن برنامه‌ریزی و سپس اجرایی کنند.

بازدید از مرکز مشاوره امام حسین(ع) و کانون فرهنگی تربیتی امام صادق(ع) شاهدیه از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار