معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

تکرار و تمرین هدفمند، جذاب و متنوع منجر به تثبیت آموخته‌های سوادآموزان می‌شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز در بازدید از فعالیت‌های اداره سوادآموزی، حوزه‌های امتحانی و کلاس اتباع طرح نروژی شهرستان نظرآباد گفت تکرار و تمرین هدفمند، جذاب و متنوع منجر به تثبیت آموخته‌های سوادآموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تکرار و تمرین هدفمند، جذاب و متنوع منجر به تثبیت آموخته‌های سوادآموزان می‌شود

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از زحمات همکاران و آموزش دهندگان بیان کرد: سوادآموزی شهرستان نظرآباد در اجرای طرح ها و تحقق اهداف جزو بهترین مناطق استان است.

معاون سوادآموزی استان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق و نظارت های مستمر بر فرآیند امتحانات پایانی تصریح کرد: بهبود یادگیری و اثربخشی برنامه درسی مستلزم استفاده از سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است.

عسگرپور با بیان اینکه تکرار و تمرین هدفمند، جذاب و متنوع منجر به تثبیت آموخته ها می شود، افزود: در کنار امر آموزش بایستی با مورد توجه قراردادن تفاوت های فردی سوادآموزان و ویژگی های شناختی آنها، حس موفقیت در سوادآموز ایجاد شود.

وی در پایان یادآوری کرد: در سال جاری یک کلاس 12 نفره دوره انتقال از حجم ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی برای طرح نروژی اتباع در شهرستان نظرآباد تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار