معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز:

تیم کیان هنرستان شهید صدوقی، فاتح مسابقات رباتیک هنرجویی استان البرز شد

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری دومین دوره مسابقات رباتیک هنرجویی در قالب طرح شهید کاظمی آشتیانی در این استان خبر داد که تیم کیان هنرستان شهید صدوقی، فاتح مسابقات رباتیک هنرجویی استان البرز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم کیان هنرستان شهید صدوقی، فاتح مسابقات رباتیک هنرجویی استان البرز شد

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت آموزش‌های فنی و مهارتی هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش عنوان کرد و افزود: مسابقات رباتیک به منظور کیفیت بخشی به آموزش‌های رشته‌های گروه الکترونیک و تقویت روحیه کار تیمی در بین هنرجویان به اجرا در می‌آید.

در ادامه مرضیه اخروی دبیر دبیرخانه راهبری کشوری الکترونیک، مستقر در استان البرز اظهار کرد: مسابقات رباتیک هنرجویی در سراسر کشور، زیر نظر معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش و با همکاری اداره فنی حرفه‌ای، اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ربات‌های شرکت کننده در این مسابقه، در قالب ربات‌های خودران آتش‌نشان، می‌بایست به صورت هوشمند از روی مسیر حرکت کرده و شمع‌ها را تشخیص داده و خاموش کنند.

اخروی تصریح کرد: ۱۲ تیم از مناطق و شهرستان‌های استان البرز به مرحله استانی راه پیدا کردند که در نهایت تیم کیان از هنرستان شهید صدوقی با کسب ۲۵۷ امتیاز مقام اول را به خود اختصاص داد. همچنین تیم‌ پویا از هنرستان شهید صدوقی و تیم فوربرث از هنرستان مهندس موفقیان شهرستان ساوجبلاغ به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است دانش آموزان علیرضا فرح بخش و محسن مفتحی از هنرستان مهندس موفقیان شهرستان ساوجبلاغ به عنوان برگزیدگان طراحی مدار چاپی و برنامه نویسی معرفی شدند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار