معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز:

مسابقات رباتیک نقش به‌سزایی در ایجاد شور و اشتیاق دانش‌آموزان دارد

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد نخستین دوره مسابقات رباتیک جام شهیدرضا پناهی، برای هنرجویان این استان در هنرستان شاهد ایثارگران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج آغاز شد که این مسابقات نقش بسزایی در ایجاد شور و اشتیاق و مهارت‌آموزی و تقویت آموزش‌ها در بین هنرجویان دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات رباتیک نقش به‌سزایی در ایجاد شور و اشتیاق دانش‌آموزان دارد

مهریار کرمی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: شهید رضا پناهی، کم سن‌ترین شهید این استان بود که می‌تواند بهترین الگو و اسوه اخلاقی برای نسل جوان باشد. شهدای گرانقدر با ایثار جان خود امنیت، آرامش و اقتدار را به مردم اهدا کردند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تقویت آموزش های فنی و حرفه ای، تقویت روحیه کار تیمی، خودباوری، انگیزه افزایی،خلاقیت پروری و شناسایی هنرجویان توانمند در رشته رباتیک ذکر کرد.

کرمی با اشاره به این که این دوره از مسابقات با ۲۴ تیم از هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان در حال برگزاری است،خاطرنشان کرد: دراین مسابقات ۱۵۰ نفر از هنرجویان هنرستان های استان شرکت کرده اند که در این دوره از مسابقات شش نفر از هنرآموزان مجرب هنرستان های استان البرز در رشته رباتیک داوری می کنند.

معاون آموزش متوسطه یادآوری کرد: برگزاری این مسابقات نقش بسزایی در ایجاد شور و اشتیاق و مهارت آموزی و تقویت آموزش ها در بین هنرجویان دارد.

وی در ادامه به نقش مهم هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در مهارت آموزی پرداخت و افزود: تحصیل دانش آموزان در رشته های مهارتی نقش موثری در تامین نیروی انسانی ماهر برای بازار کار و همچنین شغل آینده آنان دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: اشتغال،تولید و مهارت آموزی امری مهم در توسعه کشور است که این موضوع مهم در هنرستان های شاخه کاردانش و فنی حرفه ای استان البرز با جدیت دنبال می شود.

کرمی در پایان عنوان کرد: اکنون بیش از ٣٩ هزار و ٣۶۴ هنرجو در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان البرز در رشته های مهارتی شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای مشغول تحصیل هستند.

دانش آموز خبرنگار: دانیال درفش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار