مدیر اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز:

الگوی دانش‌آموزان خبرنگارانی که در این عرصه پا به میدان گذاشتند، شهدای اهل قلم هستند

طرقبه شاندیز(پانا)- نشست صمیمی خبرنگاران خبرگزاری پانا شهرستان طرقبه شاندیز با حضور رئیس اداره و معاونین پرورشی و توسعه مدیریت بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
الگوی دانش‌آموزان خبرنگارانی که در این عرصه پا به میدان گذاشتند، شهدای اهل قلم هستند

مصطفی مصدقی ریاست اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای عرصه قلم و رسانه عنوان کرد:شما دانش آموز خبرنگاران با تلاش و همتتان در این میدان جنگ رسانه ای راه شهدای این عرصه مانند شهید خبرنگار محمود صارمی و دیگر شهید والامقام این عرصه حسن هادی را ادامه می دهید .

وی افزود: بهترین الگو برای شما دانش آموز خبرنگارانی که در این عرصه پا به میدان گذاشتید همین شهدای اهل قلمی هستند که جوهر خونین قلمشان با صداقت بر صفحه تیره زمانشان حک شده است و صداقت را نگاشت .

مصدقی تاکید کرد:شما هم باید همین خلوص و صداقت را که رسالتی مهم برای شماست در فعالیت هایتان بکار گیرید تا در این مسیر خطیر و مهم مانند شهدای خبرنگار سربلند شوید و نام نیک از خود بر جا گذارید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز در پایان اظهار کرد: که شغل خبرنگاری شغلی مهم و تاثیر گذار است که در این مسیر خطیر اگر واژه ای را به اشتباه قرار دهید ممکن است فضای جامعه ای به آشوب رسد پس این مثال خود بر وظیفه و مسئولیت شما می افزاید .

در پایان مراسم از دانش آموزان خبرنگار شهرستان با هدایایی تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار پانا: زهرااحمدی

​​​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار