جلسه تجلیل از خبرنگاران پانا به مناسبت روز خبرنگار در اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان

تبادکان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در روز خبرنگار به یاد شهید محمود صارمی از خبرنگاران پانای منطقه تبادکان تجلیل و تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تجلیل از خبرنگاران پانا به مناسبت روز خبرنگار در اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان

محمد حسین عبداللهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان ضمن تبریک روز خبرنگار خدمت خبرنگاران پانای منطقه افزود : یاد می کنیم از خبرنگاران شهیدمان، که در دوران دفاع مقدس، در عرصه های گوناگون، این شهیدان الگوهای حقیقی بودند.
وی افزود : امروز ۲۲سال از حادثه تلخ و در عین حال پر افتخار هشت دیپلمات ایرانی به همراه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ۱۷مرداد سال ۷۷ در "مزار شریف" افغانستان می‌گذرد؛ حادثه ای که منجر به برچیده شدن تومار طالبان و رهایی مردم مظلوم افغانستان از ظلم و بی عدالتی طالبان شد و شما دانش آموز خبرنگاران در جبهه حق کار می کنید.
جواد برزگر زر مهری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه تبادکان در این مراسم عنوان کرد : انشالله بتوانیم خادمین خوبی در این نظام مقدس باشیم، امروز به واسطه بازتاب خبری دانش آموزان خبرنگار با خلاقیت خود و حمایت های محمد حسین عبداللهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان ، کامبیز خسروی نیا، کارشناس روابط عمومی منطقه و دیگر مسئولان این مراسم برگزار شد.
وی افزود : کار خبرنگار، انعکاس رخدادهایی است که قابلیت خبرشدن و اطلاع رسانی به جامعه را دارد. لازمه خبرنگار خوب بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت، دقت و صحت، که سه اصل مهم در کار خبری است بتواند موفق عمل کند.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار