مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه ناحیه سمنان:

تکواندوی بسیج سمنان، فاتح مسابقات استانی شد

سمنان(پانا ) - مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ناحیه سمنان با عنوان این مطلب که مسابقات تکواندو بسیج استان، انتخابی مسابقات کشوری در بخش پسران در سالن تکواندو مجموعه ورزشی شهدای بسیج برگزار شد، گفت در این مسابقات بازیکنان در ۸ وزن به مصاف حریفان خود رفتند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تکواندوی بسیج سمنان، فاتح مسابقات استانی شد

مجتبی رضایی در گفت‌و‌گو با پانا با بیان اینکه تیم تکواندو بسیج شهرستان سمنان متشکل از ۱۱ بازیکن به ریاست استاد شاطرکاظمی است، گفت: تیم آقای کاظمی توانست در این رقابتها در ۷ وزن به مقام قهرمانی دست پیدا کند و جواز حضور در مسابقات را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری ۴شنبه ۱۸ مرداد سمنان را ترک میکند، خاطرنشان کرد: امسال استان زنجان میزبان مسابقات تکواندو خواهد بود.

مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه ناحیه سمنان با عنوان این مطلب که حاصل تلاش و کوشش تکواندوکاران سمنان از این رقابت ها هفت مدال طلا و سه نقره و یک برنز بوده، تصریح کرد: آقایان محمداسماعیل باجان، نوید معینیان، امیرحسین میرعمادی، سیدسهیل محمدی، محمدرضا سلطانی، سجاد داودی و شاهو بهرامی موفق به کسب مدال طلا شدند.

رضایی در ادامه افزود: آقایان سیدابوالفضل صفایی، دانیال مداحی و رضا خانجانی موفق به کسب مدال نقره و آقای محمدامین عبدوس موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان شهر اخلاق با مدال به خانه بازگشتند، گفت: از تلاش تمامی تکواندوکاران و آقای کاظمی تشکر و قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار پانا: تینا صیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار