پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار

خبرنگاران به مدد قلم های پاک و صادق موجب روشنگری و تعالی جامعه می‌شوند

سمنان (پانا) - عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان این عرصه تبریک و گفت خبرنگاران به مدد قلم های پاک و صادق موجب روشنگری و تعالی جامعه می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران به مدد قلم های پاک و صادق موجب روشنگری و تعالی جامعه می‌شوند

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ن و القلم و ما یسطرون"

هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت شهادت " شهید محمود صارمی " روز خبرنگار نامگذاری شده، یادآور زحمات و تلاش های انسانهای فرهیخته ای است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را با بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت فراهم می آورند.

خدا را سپاس که در میهن عزیزمان از نعمت وجود خبرنگاران صادق و متعهد و حق‌جو بهره‌مندیم و انعکاس دلسوزانه واقعیت‌ها از سوی ایشان همواره ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت خود به بهترین صورت مساعدت نموده است.

اینجانب روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر در استان سمنان تبریک عرض نموده و تندرستی، بهروزی و توفیق روز افزون را در ادامه این راه دشوار برایشان از خداوند متعال مسالت می نمایم. امید است با استعانت و توکل به ذات بی همتای احدیت، در مسیر انعکاس حق، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی جامعه موفق و پیروز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار