رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت:

زمان در حال چرخش است و اگر غفلت کنیم ممکن است عاشورایی دیگر رخ بدهد

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس بیان کرد از آنجایی که زمان در حال چرخش است باید از گذشته عبرت گرفت، زیرا اگر غفلت شود ممکن است عاشورایی دیگر رخ بدهد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
زمان در حال چرخش است و اگر غفلت کنیم ممکن است عاشورایی دیگر رخ بدهد

رمضانعلی مسعودی نژاد، رئیس آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد مقدس در مراسم هیئت عزاداری مدارس شاهد و یادبود شهدای فرهنگی و دانش آموز اداره آموزش و پرورش ناحیه ۶ عنوان کرد: میزبانان اصلی این مراسم ها نیز شهدا هستند.

وی افزود: یکی از مواردی که امروزه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، درس گرفتن ما از واقعه عاشوراست، اینکه ما از آن واقعه تلخ و دردناک چه عبرت‌هایی گرفته‌ایم.

مسعودی نژاد ادامه داد: خدا را شاکریم سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان، فداییان زیادی دارد که او را عاشقانه دوست دارند.

وی گفت: جان فداییان و دوستداران امام حسین (ع) در تمامی جهان این راه را با آگاهی کامل انتخاب کرده اند.

مسعودی نژاد افزود: یکی از مواردی که امروزه بیشتر باید مورد توجه همگان قرار بگیرد، این است که به گذشته برگردیم و از آن گذشته درس بگیریم و با دنیای امروز نیز مقایسه کنیم که ناگاه دوباره آن واقعه تلخ و دردناک در این جامعه تکرار نشود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد خاطرنشان کرد: زمان در حال چرخش است و اگر غفلت کنیم ممکن است عاشورایی دیگر رخ بدهد.

وی در ادامه بیان کرد: دین و شیعیان ما باید در بین تمامی جهانیان و مردم به عنوان یک سرآمد مطرح شوند.

مسعودی نژاد، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس در پایان عنوان کرد: امید داریم تمامی ما و پیروان اهل بیت بتوانند در این راه قدم بردارند، چه با رفتار و کردار و چه با رعایت احکام شرعی و اسلامی نیز بتوانیم با قدمی هوشمندانه و آگاهانه پیش رویم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار