بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با پانا:

استقلال را نمی‌توانند نه منحل کنند و نه تبدیل به تیم معمولی!

باشگاه شرایط عجیب غریبی دارد/ نمی‌دانم خطیر چکار می‌کند/ «بچه» کاره‌ای نیست که برای استقلال تصمیم بگیرد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است حتی اگر عده‌ای بخواهند این باشگاه را به یک تیم معمولی تبدیل یا منحل کنند، نمی‌توانند چرا که حمایت میلیون‌ها هوادار پشت این تیم وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استقلال را نمی‌توانند نه منحل کنند و نه تبدیل به تیم معمولی!

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شرایط استقلال در نزدیکی شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: «حقیقت را بخواهید واقعا بی‌سابقه است چنین اتفاقاتی. شنیدم که یکسری وسایل باشگاه را هم طلبکار برده است که البته تکذیب کردند. شوخیش هم برای باشگاه بزرگی مثل استقلال قشنگ نیست. این‌که پول بچه‌ها را ندادند را که دیگر نمی‌توانند تکذیب کنند. واقعا تعجب می‌کنم که خطیر اصلا دارد چکار می‌کند. او مگر نیامده بود تا به باشگاه سروسامان بدهد و پول بچه‌ها را پرداخت کند؟ خب، الان کدام کار را انجام داده و کدام مشکل را حل کرده است؟»

وی افزود: «خطیر که آمده بود تا با استفاده از مدیریتش، استقلال را نجات دهد. چرا به جای حل مشکلات، با سرمربی تیم زاویه پیدا کرد؟ من نمی‌دانم «بچه» چکاره است که برای استقلال تصمیم می‌گیرد. استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد اما همین نفراتی را هم که داریم، چرا آن‌ها را راضی نگه نمی‌داریم؟ واقعا مانده‌ام چه اتفاقی دارد می‌افتد.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «خطیر باید بگوید که اصلا چرا آمده است؟ او مگر نمی‌دانست که استقلال بدهی بزرگی دارد و مشکلات زیادی را باید حل کند؟ اگر با آگاهی آمده که قطعا این طور بوده، پس چرا کاری نمی‌کند؟ اگر هم بدون آگاهی از این مشکلات آمده، باید حرف بزند. اگر نمی‌تواند، برود. اگر مشکلات را می‌دانسته و حل آن در توانش نبوده، اشتباه کرده است. اما شک نکنید استقلال را نه می‌توانند منحل و نه به یک تیم معمولی تبدیل کنند. این تیم پشتوانه میلیونی دارد و هواداران اجازه نمی‌دهند.»

بهمن طهماسبی گفت: «من کاری به این ندارم که واقعا چنین تفکراتی وجود دارد یا توهم است اما امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد و دوباره مدعی قهرمانی باشد. البته که در هر شرایطی استقلال همیشه مدعی سنتی است و مردم این انتظار را دارند. الان کمی شرایط عجیب و غریب است. بازیکنان تمرین می‌کنند. یک روز سر تمرین نمی‌روند. وقتی تیمی قبل از شروع فصل و چند روز مانده به اولین بازی رسمی این مشکلات را داشته باشد، نمی‌دانم دنبال چه نتیجه‌ای می‌خواهند باشند. نداشتن مربی بدنساز هم دیگر به خود کادر فنی برمی‌گردد. حتما نکونام تدابیری اندیشیده تا بازیکنانش را آماده نگه دارد. داشتن مربی بدنساز به نظر کادر فنی بستگی دارد.»

وی افزود: «الان تراکتور بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده، سپاهان توانسته تیمش را به بهترین شکل تقویت کند. پرسپولیس با بازیکنانش تمدید کرده و برای کسانی که رفتند، جایگزین گرفته است. در پست‌هایی هم که نیاز به تقویت داشته، بازیکن خریدند. معتقدم مدعیان لیک سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور هستند. گل‌گهر هم چند سالی است که به لیگ برتر آمده و حتما برای بهترشدن برنامه دارد. بعضی باشگاه‌ها هستند که بازیکنان به آن شخصیت می‌دهند. قلعه‌نویی وقتی به این تیم رفت، به آن‌ها شخصیت داد و نتایج خوبی هم گرفت. گل‌گهر زیرساخت خوبی دارد که اگر همین طور پیش بروند می‌توانند جزو قطب‌های فوتبال تبدیل شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار