فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ایران اسلامی در تمام معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی صاحب نظر است

هیچ معادله‌ای در جهان بدون نقش جمهوری اسلامی رقم نمی‌خورد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت امروز ایران اسلامی در تمام معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی صاحب نظر است و هیچ معادله‌ و مساله‌ای بدون نظر ایران رقم نمی‌خورد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی در تمام معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی صاحب نظر است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در یادواره ۲۸۵ شهید ارتش و ۱۱ شهید خلبان شهرستان ملایر اظهار کرد: ‌این اقتدار به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریده شد، کشوری که روزی منزوی و به طور کامل وابسته بود.

وی ادامه داد: شهیدان با اقتدا به شهدای کربلا، در هیچ عصر و زمانی امام خود را تنها نگداشتد.

امیر سرتیپ حیدری رهبر معظم انقلاب را صراط مستقیم امت اسلامی دانست و افزود: صراط مستقیم در هر عصر و زمانی باید یک نماد عینی داشته باشد تا امت اسلامی به آن نگاه کنند و راه را از چاه تشخص داده و در گمراهی نمانند.

امیر سرتیپ حیدری رهبر معظم انقلاب را صراط مستقیم امت اسلامی دانست و افزود: صراط مستقیم در هر عصر و زمانی باید یک نماد عینی داشته باشد تا امت اسلامی به آن نگاه کنند و راه را از چاه تشخص داده و در گمراهی نمانند.فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: پیامبران در زمان خود نماد صراط مستقیم بودند و بعد از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین و امروز در عصر غیبت امام زمان(عج) و در غیاب رسول گرامی اسلام، ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب، به عنوان نماد عینی صراط مستقیم است.

امیر سرتیپ حیدری گفت: شهدا به درستی این صراط مستقیم را طی کردند و امروز چراغ هدایت همه ما هستند.

وی ادامه داد: هشت هزار شهید استان همدان و یک‌هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر، امروز چراغ هدایت و راهنما هستند و این شهادت‌ها موجب شد تا نهضت ما بماند و قدرت‌افکنی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدراتی از برگزار کنندگان یادواره ۲۸۵ شهید ارتش و ۱۱ شهید خلبان شهرستان ملایر، بیان کرد: شهدا روحشان ناظر با ما است و این سربازان ولایت در هر لباسی پاسدار نظام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و ضروری است، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این مهم باید دستاورد شهدا و ارزش‌های نظام که به برکت خون شهدا و امامین انقلاب آفریده شده را تبیین کنیم که این کشور در کجای هندسه جهانی ایستاده بود و امروز در کجای هندسه قدرت جهان ایستاده است.

به گفته حیدری جهاد تبیین ندای ولی امر مسلمین است و به دستاوردها و ارزش‌های مهم انقلاب و نظام می‌پردازد تا نسل جوان و نوجوان ما با پیشینه تاریخی نورانی و درخشانی که برای شهدا آفریده‌اند، آشنا شوند.

فرماتده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهاد تبیین را یک فریضه و برای هر کسی واجب و تکلیف دانست و افزود: رهبر فرزانه انقلاب، تبیین ارزش‌های انقلاب را به عنوان فریضه یاد کردند.

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد: کشور ما در مقطعی از تاریخ آنچنان وابسته بود که قدرت‌هایی که جنگ جهانی دوم را رهبری می‌کردند و برای ما نسخه می‌پیچیدند، حتی مسئول این کشور را به حساب نمی‌آوردند، اما به برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروز در تمام معادلات بین المللی صاحب نظر است. امروز ایران اسلامی در تمام معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی صاحب نظر است و هیچ معادله‌ و مساله‌ای بدون نظر ایران رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: آمریکا یک هیمنه مخوف وحشتناکی از خود درست کرده بود که هیچ کسی جرات جسارت به او را نداشت و در کوتاهترین زمان ممکن ۲ کشور (افغانستان و عراق) در شرق و غرب ما را تصرف کرد و برنامه بعدی آنها تصرف جمهوری اسلامی بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اما وقتی به درون جمهوری اسلامی ایران نگاه کردند، رهبری حکیم، مکتب این کشور و نیروهای مسلح ایران را که امتحان سنگینی در هشت سال دفاع مقدس پس داده بودند را دیدند، به اقتدار نظام ما پی بردند.

امیر سرتیپ حیدری به چگونگی ایجاد این قدرت اشاره و مکتب نورانی اسلام، ظلم‌ستیزی و استکبار ستیزی، رهبری و مردم را از مولفه‌های مهم شکل‌گیری این قدرت عنوان و بیان کرد: رهبری الهی نظام متوسل به ائمه(ع)، از خودگذشته، محکم و بابصیرت در کتار مردم و امت اسلامی ایستادند و از دل مردم نیروهای قدرتمند شجاع فهیم و با ایمان بیرون آمد.

وی اضافه کرد: خلبانان ما نیز از آسمان این کشور دفاع و نیروهای زمینی را پشتیبانی کردند و طبق فرموده امام راحل، بسیجیان همانند ستارگانی هستند که زمین را روشن کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار پرونده شهدا و ایثارگر داریم که ۲۸۵ شهید اهل شهرستان ملایر است، ۴۶ هزار ستاره در آسمان ولایت و ولایت‌محوری ارتش، که با وجود این ستارگان راه ولایت را گم نخواهیم کرد. اقتداری که امروز برای ما آفریده شده و پرچمی که از دست شهیدی به دست شهید دیگری برافراشته شده، باید به اعتلا برسد و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

وی حرکت در مسیر ولایت فقیه را یک راه مهم حفظ دفاع از اقتدار کشور دانست و گفت: ولی فقیه و ولایت فقیه به عنوان جانشین رسول گرامی اسلام و امامان معصوم(ع) را یقینا صراط مستقیم خود بدانیم و اگر در این مسیر دچار شبهه‌ای شویم، مدیون شهدا خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهاد تبیین، انقلابی ماندن و حضور در تمامی صحنه‌ها را از دیگر ارکان مهم دفاع از اقتدار نظام دانست و یادآور شد: راه دیگر دفاع از اقتدار، شهدا هستند و اکنون که پرچم در دست ما است، نباید امام و رهبر خود را تنها بگذاریم. کسی که پای برگه ولایت‌مداری را امضا می‌کند، باید در تمام شرایط و لحظات ولایی باشد و همانند شهدا ولایی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار