فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

آزادگان، نمایانگر اقتدار ایران برای دشمنان هستند

مشهد (پانا) - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت آزادگان، نمایانگر اقتدار خود و ایران برای دشمنان هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان، نمایانگر اقتدار ایران برای دشمنان هستند

امیررضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با موضوع بررسی همکاری های ارتش جمهوری اسلامی با آموزش و پرورش دیدار کرد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این دیدار ضمن ابراز صمیمیت و همراهی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: همراهی های خوبی بین ارتش و آموزش و پرورش برقرار است. همانطور که خدواند در قرآن به اعتصمو بحبل الله جمیعا تاکید دارد، آموزش و پرورش این اعتصام، وحدت و همراهی را با ارتش برقرار کرده است.

وی افزود: تبادلات و تعاملات دوطرفه بسیار مثبتی با ارتش برقرار است که فیض و بهره آن به خانواده ها می رسد.

وی ادامه داد: تعلیم، تربیت و ارتقا تحت امنیتی برقرار می شود که ارتش متولی آن است در غیر این صورت نمی توان پیشرفتی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران امنیت بیان کرد: در تمام تحولات، ارتش موجب خودنمایی جمهوری اسلامی ایران مانند کشتی آرام در موج های تلاطم دنیا شد و آن را خاری در چشم دشمنان کرده است.

امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در ادامه دیدار با سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری های انجام شده، خواستار گسترش این فعالیت ها شد و از آمادگی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش برای گسترش این همکاری ها خبر داد.

وی با اشاره به آزاده بودن مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آزادگان ثابت کردند با استقامت و پایداری پای ولایت فقیه ایستاده‌اند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و به عنوان یک رزمنده اقتدار خود و ایران را به رخ دشمن کشیدند.

وی افزود: حسن نیت آموزش و پرورش نسبت به ارتش و فرزندانش قابل تقدیر است.

امیر آذریان در پایان گفت: افتخار می‌کنیم به کسانی که آموزش و پرورش آنان را طوری آموزش می دهد که پس از تحصیل با فکر تامین امنیت جامعه به ارتش می پیوندند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار