امیر حیدری: امنیت کامل در مرزهای ایران و افغانستان برقرار است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت‌‌ مرزهای مشترک با کشور افغانستان به‌طور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت به‌طور کامل برقرار است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امیر حیدری: امنیت کامل در مرزهای ایران و افغانستان برقرار است

‌امیر حیدری امروز در بازدید از مرزهای شمال سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزهای مشترک با کشور افغانستان بطور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت بطور کامل برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بارها اشاره شد حضور ما در مرز به معنای اینکه خطری ما را تهدید می‌کند نیست بلکه به جهت اشراف اطلاعاتی و امنیت است که در مرزها‌ برقرار است.

وی گفت: در بحث برخورد با نوع تردد ممکن است گاها اختلافی بین دو مرزبان پیش افتد که موضوع مهمی نیست و کاملا در کنترل بوده است.

حیدری بیان کرد: همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی کاملا به منطقه مسلط هستیم، تا هر جا که کشور مقابل که مرز مشترک با ما دارد و به مقررات بین المللی احترام بگذارد، احترام متقابل می‌بیند و حسن همجواری بجا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقرارت تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار