مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

۱۱۵ پایگاه اوقات فراغت برای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تبادکان برپا شد

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در خراسان‌رضوی در خصوص برنامه‌های تابستان عنوان کرد در تابستان سال ۱۴۰۲ و در راستای برنامه‌های منطقه تاکنون ۱۱۵ پایگاه اوقات فراغت، ۲۰۰ کلاس درس برای برنامه‌های فرهنگی و هنری قرآن و معارف برپا شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۵ پایگاه اوقات فراغت برای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تبادکان برپا شد

محمدحسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در خصوص برنامه‌های تابستان عنوان کرد: در تابستان سال ۱۴۰۲ و در راستای برنامه‌های منطقه تاکنون ۱۱۵ پایگاه اوقات فراغت، ۲۰۰ کلاس درس برای برنامه‌های فرهنگی و هنری قرآن و معارف، شور و نشاط دانش‌آموزی در محل مدارس، ارتباط خانواده با مدرسه و دانش آموزان با مدرسه در ایام تعطیلات تابستان، راه‌اندازی ۱۰ کاروان نشاط، دین و زندگی با حضور هنرمندان روحانی همزمان با جشن عید غدیر خم در محل مجتمع ورزشی الغدیر انجام شد که تاکنون بالغ بر ۶ هزار دانش آموز و خانواده در این جشن ها شرکت کردند.

وی افزود: بعد از دهه اول محرم، کاروان هایی تحت عنوان پیام عاشورایی برای نسل عاشورا تحت عنوان حماسه حسینی اجرا خواهد شد.

عبدالهی اظهار کرد: در طرح شهید عجمیان ۱۱۶ مدرسه سبز و ۹۶ گروه جهادی ورود پیدا کردند.

وی تصریح کرد: پایگاه های اوقات فراغت آموزشی در مدارس برپا شده و دانش آموزان علاقه مند، به طور اختیاری در این مراکز حضور دارند.

وی ادامه داد: هیئت فرهنگیان، از ابتدای ماه محرم در محل‌ آموزش و پرورش منطقه تبادکان هر روزه شده و همکاران در این هیئت حضور دارند؛ در ۵ شب نیمه دوم ماه محرم، هیئت فرهنگیان، با حضور علاقه مندان و خانواده ها، هرشب برنامه ی سوگواری را خواهیم داشت.

عبدالهی در پایان گفت: ما در تابستان علاوه بر اینکه پایگاه‌های اوقات فراغت را داشتیم، بحث پروژه مهر، ساماندهی نیروهای انسانی و انتصابات مدیران و معاونان را نیز داریم.

دانش آموزان خبرنگار منطقه تبادکان: فاطمه سادات و عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار