معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در اولین شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی خبر داد:

اجرای طرح دانش‌آموزان پشتیبان سوادیار در شهرستان‌های استان‌تهران

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، از اجرای طرح دانش‌آموزان پشتیبان سوادیار در شهرستان‌های استان‌تهران به کمک دانش‌آموزان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح دانش‌آموزان پشتیبان سوادیار در شهرستان‌های استان‌تهران

فرشته اکبریان با حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان‌تهران عنوان کرد: نظر به این که دانش آموزان و نوجوانان همواره در برنامه های فرهنگی و اجتماعی خوش درخشیدند و دارای هوش واستعداد و توانمندی های ارزشمند هستند؛ برای تحقق برنامه شتاب‌بخشی به کاهش بی‌سوادی می توانند نقش مؤثری ایفا نمایند.

وی بیان کرد: درحال حاضر تعدادی از دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی از جمله دانش‌آموزان خبرنگار پانا در بعضی از مناطق استان فعالیت خود را به عنوان پشتیبان سوادیار آغاز کرده اند، که انتظار می رود سایر مناطق استان هم شرایط لازم برای مشارکت دانش آموزان عزیز فراهم آورند.

معاون سوادآموزی مدیرکل شهرستان های تهران خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با اجرای مطلوب این طرح درسراسر استان و شکل گیری الگوی " دانش آموزان پشتیبان سوادیار " بتوانیم مرکزیت این حرکت ارزشمند و مقدس، یعنی اهدا نور وآگاهی به آحاد مردم را در شهرستان های تهران رقم بزنیم .

اکبریان شور و اشتیاق وعلاقه دانش آموزان برای یاددادن واستقبال دانش آموزان را ارمغان روزهای خوب دانست و تصریح کرد: یکی از فعالیت های قابل تحسین و توجه تولید اولین گروه سرود دانش آموزی سواد آموزی بود، که دردی ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد ؛ این سرود مورد تجلیل مسئولین استانی و سازمان سواد آموزی کشور قرار گرفت و توانست در کل استان های کشور مورد استفاده دانش آموزان واقع شود.

وی در پایان بیان کرد: درروزهای آتی برای تبیین و تشریح بیشتر طرح یادشده نشست مشترکی با عزیزان عضو مجلس دانش آموزی خواهیم داشت و پس از توافق و تایید نهایی به یاری خداوند با اهتمام ویژه اجراخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار