رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

نوآوری‌های مدارس غیردولتی باید به سایر مدارس تسری یابد

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بر تسری نوآوری‌های مدارس غیردولتی به سایر مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نوآوری‌های مدارس غیردولتی باید به سایر مدارس تسری یابد

احمد محمودزاده در جلسه هماهنگی توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی شهر تهران با تاکید بر این مطلب گفت: استفاده و بهره‌برداری از ابتکارات و نوآوری‌های ارزشمند و همچنین نظارت دقیق بر روند عملکرد و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و وزارت آموزش و پرورش نیز بر آن تاکید دارد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تشریح منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه به ابتکارات ارزشمند در مدارس غیردولتی افزود: تربیت دانش‌آموزان در تراز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب به وجود معلمان و مربیان دارای صلاحیت‌های فردی و تخصصی بستگی دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه‌های آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی ابتکارات خاص و ارزشمندی انجام شده که همه آن‌ها به میزان توانمندی و خلاقیت معلمان برمی‌گردد، افزود: باید برای مدارس غیردولتی، الگوی توسعه کمی و کیفی آموزشی و تربیتی داشته باشیم و امروز برای ورود به شاخص‌های متعدد این توسعه به همفکری و ارائه راهکارهای مناسب موسسان و مدیران نیاز داریم.

محمودزاده گفت: کارگروه تخصصی وزارت آموزش و پرورش با مشارکت موسسان مدارس غیردولتی و با هدف توانمندسازی، دانش‌افزایی و بهسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی در این وزارتخانه شکل گرفته تا با بررسی همه جوانب آموزشی و تربیتی مدارس، راهبردهای اجرایی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد را به کار بندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار