برخورد قاطعانه با متخلفان در مدارس و مراکز غیردولتی

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش بر نظارت جامع علمی و دقیق بر روند عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطعانه با متخلفان در مدارس و مراکز غیردولتی

احمد محمودزاده در نشست تخصصی کارشناس مسئولان مدارس غیردولتی مناطق ۱۹گانه شهر تهران که در منطقه ۶ برگزار شد، با اشاره به ضرورت رعایت استانداردها در مدارس و مراکز غیر دولتی، گفت: صدور مجوز برای مدارس و مراکز غیر دولتی باید منوط به رعایت همه ضوابط و شاخص‌ها باشد.

وی بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان در مدارس و مراکز غیردولتی تاکید و تصریح کرد: کیفیت‌بخشی آموزش، پرورشی و فرهنگی، دریافت تاییدیه گزینش معلمان و عوامل اجرایی مدارس، تدریس تخصصی در رشته‌های مرتبط، رعایت چارت آموزشی و پرورشی، توانمندسازی و بهسازی نیروی انسانی و استانداردهای فیزیکی باید سرفصل موارد نظارتی در مدارس غیردولتی باشد.

محمودزاده افزود: دانشگاه فرهنگیان موضوع آموزش و توانمندی نیروی انسانی مدارس غیردولتی را از هفته آینده آغاز می‌کند و مطابق شیوه‌نامه ابلاغی همه معلمان باید با شرکت در این دوره‌ها موفق به اخذ گواهی صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش نظارت بر روند دریافت شهریه در مدارس غیردولتی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: مدارسی که با دریافت مبالغ مازاد بر شهریه تعیین شده، مرتکب تخلف شدند باید مبالغ مازاد دریافتی را در اسرع وقت به خانواده‌ها بازگردانند.

وی اظهار داشت: سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مطابق با قانون، اصلاح و تعیین نرخ شهریه‌ها را مدیریت خواهد کرد و بر رعایت حقوق مردم تاکید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار