در آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران:

باشگاه خبرنگاران دانش‌آموز راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - با هدف شناسایی، ساماندهی و آموزش دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و فعالیت‌های رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران دانش‌آموز با حمایت مدیر آموزش و پرورش منطقه‌ راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه خبرنگاران دانش‌آموز راه‌اندازی شد

مشاور رسانه‌ای مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ گفت: با هدف شناسایی، ساماندهی و آموزش دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری و فعالیت‌های رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران دانش‌آموز با حمایت مدیر آموزش و پرورش منطقه ایجاد و راه‌‌اندازی شد.

محمد عمرانی در ادامه اظهار کرد: این باشگاه ضمن فراخوانی دانش‌آموزان علاقمند به موضوع رسانه و حرفه خبرنگاری برای عضویت در این تشکل، اساتید رسانه، فناوری اطلاعات و فضای مجازی را که سابقه کار در رسانه‌های بزرگ و حرفه‌ای کشور را در کارنامه فعالیت‌های خود دارند برای تدریس در کارگاه‌های آموزشی باشگاه دعوت به همکاری کرده است.

عمرانی که فارغ التحصیل هنرستان صدا و سیما است علاوه بر حرفه معلمی، بیش از ۲۰ سال سابقه خبرنگاری و گزارش‌نویسی در رسانه‌های گروهی کشور را در کارنامه فعالیت‌های کاری خود دارد، صدور گواهینامه پایان دوره آموزش خبرنگاری برای اعضای شرکت‌کننده باشگاه در کلاس‌های خبرنویسی، گزارش، مصاحبه و دیگر کارگاه‌های آموزشی با همکاری مدرسه رسانه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان را از دیگر برنامه‌های این باشگاه اعلام کرد.

لوگوی این باشگاه را نیز محمد عمرانی طراحی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار