بیانیه آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

هتک حرمت قرآن نمی‌تواند منطق روشن این کتاب آسمانی را کمرنگ کند

تهران (پانا) - فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در بیانیه‌ای هتک حرمت نسبت به ساحت مقدس کلام الله مجید و قرآن سوزی اخیر در کشور سوئد را به شدت محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هتک حرمت قرآن نمی‌تواند منطق روشن این کتاب آسمانی را کمرنگ کند

در بخشی از این بیانیه که در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۲ منتشر شده آمده است:

«حادثه تلخ اهانت به کلام الله مجید در کشور مدعی دموکراسی سوئد، که امسال همزمان با ایام برپایی حج ابراهیمی صورت گرفت متأسفانه مسبوق به سابقه است و نشان دهنده عمق استیصال دولت‌های غربی در برابر آموزه های معنوی، انسانی و حیات بخش کلام الهی است که پیام اصلی آن ظلم ستیزی و گام برداشتن بشر بسوی فلاح و رستگاری است.

با همه تلخ‌کامی های حاصل از این اقدام جاهلانه، جای خرسندی است که رفتارهایی از این دست از سوی مدعیان انسان دوستی و آزادی بیان به هیچ وجه نمی تواند منطق روشن قرآن کریم را کمرنگ و مانع از نفوذ روز افزون کلام خدا در جان های تشنه و مشتاق حقیقت شود.

منطق روشن قرآن کریم که در حال تسخیر جان و دل میلیاردها انسان در سراسر جهان است، استقلال خواهی، حق طلبی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است.

و این گناه نابخشودنی فریب خوردگان نظام سلطه در توهین به بالاترین مقدسات مسلمانان جهان، بیش از پیش تزویر و دروغگویی آنان را نسبت به مقوله آزادگی بیان و حمایت از حقوق بشر در جهان غرب آشکار می سازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار