امام جمعه خلیل‌آباد مطرح کرد

تقدس زدایی،خطری بزرگ برای نسل جدید

خلیل آباد(پانا)-امام جمعه خلیل آباد گفت خطری که در جهان امروز نسل بشر را تهدید می‌کند تقدس‌زدایی از کانون خانواده است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدس زدایی،خطری بزرگ برای نسل جدید

حجت الاسلام علی ناهیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد گفت : نهاد خانواده از منظر اسلام قابل مقایسه با هیچ نهادی نیست و به تعبیر دیگر، خانواده یک نهادی است بی نظیر و بی دلیل که جایگزینی برای خانواده پیدا نمی‌شود و از قداست فوق العاده ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه خانواده دارای حکمت هایی است اذعان کرد:حکمتی که در این قداست خانواده در این عصر جدید در این جاهلیت ثانویه و مدرن مطرح است، اصل خانواده ستیز است که یک وضعیتی این چنینی پیدا کرده که بیشتر از همه در تاریخ روشن می شود ،خطری که در جهان امروز نسل بشر را تهدید می کند تقدس زدایی از کانون خانواده است.
ناهیدی گفت : سران استکبار و استثمار قداست خانواده را در ابعاد مختلف مانع اساسی خودشان می‌بینند و همه تلاش می‌کنند برای به رسمیت شناختن یک پدیده زشت و نکبت بار در قالب هم جنس بازی که این مساله ای است که الان دشمن روی آن مانور می دهد و تلاش می‌کند از طریق عکس ها و فیلم های مستهجن،تبلیغاتی که در این باب می شود که همه این ها مقدمه ای است برای نابود کردن نهاد مقدس خانواده که یکی از آن ها بحث کشف حجاب هست.
وی با تاکید بر اینکه مساله خانواده مساله بسیار اساسی و مهم است ادامه داد :به شدت در این قسمت دشمنان تلاش می‌کنند برای اینکه فروپاشی خانواده را داشته باشند و دربخش های مختلف مخصوصا کشف حجاب مساله پیچیده است.
وی در ادامه با بیان اینکه گاهی مسئولین ،دست اندرکاران ،تشکیلات فرهنگی غفلت کردند از این معنا اظهار داشت: به لحاظ ضربات مختلفی که دشمن در بخش های مختلف خورده است سعی می کند از ناحیه کشف حجاب و امثال اینها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند که الحمدالله در این باب خیلی موفق نبودند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار