مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

«الف‌تا» عرصه نمایش توانمندی مدیران و معلمان کشور بود

تهران(پانا)- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر برگزاری نمایشگاه بین المللی رویداد "الف تا"، این رویداد را عاملی برای آشنایی مدیران و معلمان سراسر کشور با بروزرسانی های آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«الف‌تا» عرصه نمایش توانمندی مدیران و معلمان کشور بود

علی پارسانیا در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی "الف تا" با هدف تشکیل یک فضای تعاملی بین معلمان و مدیران مدارس سراسر کشور شکل گرفته و به بیانی دیگر؛ اولین و بزرگترین فضای تعاملی معلمان کشوری است که با حضور خود در شبستان مصلی امام(ره) با نوآوری‌ها و بروزرسانی های نظام آموزش و پرورش کشور آشنا شدند.

پارسانیا با بیان اینکه این نمایشگاه؛ باورها را تغییر داد، عنوان کرد: ما در این رویداد، با معلمان و مدارسی آشنا شدیم که بصورت عشایری و یا دولتی اداره می شوند اما توانستند تحول‌آفرینی کنند و تحول را معطل امکاناتی که به سختی در دسترس قرار می گیرد، قرار ندادند و حتی برخی غرفه هارا دیدیم که امکانات را نیز ابداع کردند و خودشان از هیچ، امکانات ساخته و تحول و نوآوری ایجاد کردند و از تمام ظرفیت دانش‌آموزان بهره گرفتند.

پارسانیا خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده در این نمایشگاه با مدارس جدیدی آشنا شویم و مدارس به فکر تحول‌آفرینی باشند و حتی مدارسی که اکنون در نمایشگاه حضور دارند با ارتقای سطح کیفی تحولات، سال بعد نیز بتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار