راهبر بازی و یادگیری در غرفه اول ابتدایی شهر تهران رویداد الف تا خبر داد:

چاپ کتابچه الکترونیک بازی و یادگیری

تهران(پانا) - راهبر بازی و یادگیری منطقه ۱۰ در گفت و گو با در نمایشگاه بین المللی الف تا از چاپ کتابچه الکترونیک بازی و یادگیری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
چاپ کتابچه الکترونیک بازی و یادگیری

زهرا عرومند در گفت وگو با پانا در رابطه غرفه اول ابتدایی نمایشگاه «الف تا» گفت: غرفه‌ی بازی های پایه اول شهر تهران تمام بازی های پایه اول پایتخت را زیر نظر منطقه ۹ و ۱۰ داوری کرد. منتخبین این داوری که ۱۱۴ معلم و با تعداد بیشتری بازی در طی این ۴ روز بازی های خود را در این غرفه در دو بازه‌ی صبح و بعدازظهر اجرا کردند و ما در غرفه اول ابتدایی پذیرای بازی های این آموزگاران بودیم.

مسئول غرفه بازی و یادگیری اول ابتدایی در رابطه با چگونگی ایجاد این بازی ها بیان کرد: «بازی هایی که ما جمع آوری کردیم در رابطه با چالش های کتاب درسی اول ابتدایی بود. اکثریت بازی ها تمرکز بر دروس ریاضی و فارسی دارند چرا که درس های اصلی پایه اول ابتدایی هستند. معلمین ما که از تمامی مناطق شهر تهران در این غرفه حضور به عمل آوردند، چالش های کتاب درسی را پیدا کرده و بر طبق این چالش‌ها بازی طراحی کردند.»

عرومند در پایان از چاپ کتابچه الکترونیک بازی و یادگیری خبر داد و گفت: «قرار است این بازی ها که در شش پایه ۵۰۰ بازی به ثبت رسیده‌اند، در کتابچه الکترونیک بازی و یادگیری شهر تهران ثبت شوند. این کتابچه در آینده نزدیک چاپ خواهد شد.»

دانش‌آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار