در نشست فیلم «هفت بهار نارنج» عنوان شد؛

نسلی که با تماشای فیلم‌های خانوادگی رشد کرد

تهران (پانا) - فرشاد گل‌سفیدی در نشست فیلم سینمایی «هفت بهار نارنج» در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر عنوان کرد: نسل ما با یک سری فیلم‌هایی بزرگ شد که مختص به زنان و خانواده بود.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نسلی که با تماشای فیلم‌های خانوادگی رشد کرد

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا؛ نشست فیلم سینمایی «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی در اوبین روز جشنواره در سالن شماره دو سینما فرهنگ با اجرای میثم کریمی برگزار شد.

گل‌سفیدی در ابتدای این نشست با اشاره به ساخت فیلم دیگری در ژانر متفاوت مطرح کرد. ژانر فیلم دومم بسیار متفاوت است و به زودی به سراغش می‌رویم.

وی با اینکه محوریت این فیلم موضوع خانواده است، اظهار کرد: «هفت بهار نارنج» یک عشق اساطیری را به تصویر می‌کشد و درباره یک پیرمرد و عشقش است. کاش این فیلم را همه ببینند این فیلم برای همه سن‌هاست و نشان می‌دهد یک آدم تا کجا پای عشقش می‌ایستد. «هفت بهار نارنج» از آن دسته فیلم‌هاست که همه باید ببینند اما فیلم مخاطب خاص خود را دارد. فکر می‌کنم بعد از پخش جهانی، اکران آن آغاز می‌شود.

گل‌سفیدی عنوان کرد: ما با یک سری فیلم‌ها بزرگ شدیم فیلم‌هایی که مختص به زنان و خانواده بود. از سال ۷۶ این جنس فیلم‌ها بیشتر شد و بعد خانم‌های فیلمساز به این عرصه اضافه شدند. با احترامی که برای فیلم‌های کمدی قائلم اما آن فیلم‌ها برای من دغدغه‌ای ندارند و هیچوقت سراغ ساختشان نمی‌روم.

این کارگردان بیان کرد: محوریت فیلم بعدی من یک زن است و پیش تولید آن شهریور ماه آغاز می‌شود. امیدوارم با طی کردن مراحل اخذ مجوز بتوانیم آن را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار