تقدیر از آموزش و پرورش البرز به عنوان دستگاه برتر در طرح جوانی جمعیت

کرج (پانا) - نخستین رویداد اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت استان البرز با حضور مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فعالان فرهنگی، نخبگان و گروه‌های مردمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از آموزش و پرورش البرز به عنوان دستگاه برتر در طرح جوانی جمعیت

معصومه آقائی مشاور استاندارو مدیر کل امور بانوان و خانواده و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت استان ضمن بیان اهداف برگزاری مراسم اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است تا تحت عنوان نظم نوین جهانی، جمعیت را محدود کند پس وظیفه ما این است که هوشیارانه عمل کرده و از سالخورگی میهنمان جلوگیری کنیم.

در ادامه عاطفه سعیدی نژاد سخنران دیگر مراسم فعالیت در حوزه جوانی جمعیت را امری مجاهدانه توصیف کرد و گفت: بایستی برای گفتمان‌سازی که دستگاه‌ها در حوزه مأموریتی خود انجام می‌دهند برنامه داشته باشیم و تلاشمان پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه باشد.

در این رویداد از علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز جهت کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانی جمعیت تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش و مشاور مدیر کل در امور زنان نیز توسط دانشگاه علوم پزشگی البرز به عنوان دستگاه برتر در موضوع آموزش ماده 33 و 34 قانون جوانی جمعیت و همکاری مؤثر در این زمینه، تجلیل شدند.

تجلیل از خانواده های دارای فرزندان دوقلو و بیشتر، خانواده های چهارفرزندی و بیشتر و اجرای برنامه های شاد و متنوع از دیگر قسمت‌های این رویداد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار