افتخارآفرینی دانش‌آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری در جشنواره کشوری مهارتی

شهرکرد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد دانش‌آموزان استثنایی استان در جشنواره کشوری مهارتی حائز رتبه‌های برتر شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری در جشنواره کشوری مهارتی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری، عباس داوطلب، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی این استان عنوان کرد: در جشنواره ملی، معصومه بیگی دانش آموز پایه دوازدهم مدرسه مهرآیین شهرکرد با کسب رتبه اول کشوری در رشته هنر زندگی در خانه و فردین اکبری دانش آموز پایه دوازدهم هنرستان کوشش شهرکرد با کسب رتبه دوم کشوری در رشته کمک کار باغبان برای استان افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: ضمن تبریک ویژه به فرزندان آموزش و پرورش استثنایی به واسطه کسب این افتخار بزرگ؛ از همکاران شایسته، ساعی و سخت کوش مدارس مهر آیین و کوشش، به ویژه مدیران این مدارس، سرکار خانم طاهری و جناب آقای جوادی و همچنین همکاران حوزه آموزش در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کمال تقدیر و تشکر را دارم و برای این عزیزان سربلندی و سعادت آرزومندم.

داوطلب در پایان خاطرنشان کرد: با وجود انگیزه بالا و قابل تقدیر معلمان ارجمند در زمینه آموزش مهارت های مختلف به دانش آموزان استثنایی و همچنین سخت‌کوشی و همت این دانش آموزان در زمینه فراگیری و کسب مهارت‌ها و رویکرد مهارت‌محور آموزش وپرورش استثنایی، قطعا در آینده نیز شاهد این افتخارآفرینی ها خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار